Opmerkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charif001

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2010
Berichten
12
Als ik tekst selecteer en daar een opmerking aan toevoeg, krijg ik nadien steeds mijn initialen erbij. (zie bijlage)
Hoe moet ik dit instellen dat er enkel zichtbaar is dat er een opmerking is?
 

Bijlagen

  • Opmerkingen.jpg
    Opmerkingen.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 36
Charif001
Opmerkingen

Als ik tekst selecteer en daar een opmerking aan toevoeg, krijg ik nadien steeds mijn initialen erbij. (zie bijlage)
Hoe moet ik dit instellen dat er enkel zichtbaar is dat er een opmerking is?

De vaste tekst wordt uit de instellingen die je hebt opgegeven bij de installatie van Office hebt gedaan.

In 2007 staan deze in Opties voor Word en Excel;
  1. Populair
  2. Persoonlijke instellingen voor uw Office opgeven
Deze vakken moeten leeg zijn, dan heb je alleen de melding van een opmerking.

Groet Bas.
 
Als je in de instellingen dit verwijderd en nadien op enter drukt, komen deze terug.

Ik zou dit ook voor Office 2003 moeten weten.
 
Sorry,
ik gebruik thuis 2007.
Als ik morgen op mijn werk ben, zal ikkijken wat 2003 aangeeft.
Groet,
Bas
 
Ik heb al verder gezocht, maar zou niet weten waar ik dit kan oplossen
 
Charif001
Ik heb al verder gezocht, maar zou niet weten waar ik dit kan oplossen

Ik heb gekeken in 2003, maar ik kan het helaas ook niet vinden.
Misschien iemand anders uit het forum.
Groet,
Bas
 
Bas zat al een eind op de juiste weg, je initialen die in je Wordinstellingen zijn ingesteld worden meegenomen met een opmerking.

Voor word 2003 kun je die als volgt weghalen:

Via Extra, Opties, het tabblad "gebruikersinformatie".
Achter de optie : initialen haal je alles weg! Dan wordt er bij opmerkingen ook niets vermeld.

Maar het kan zijn dat je dat recht niet hebt...!
Succes.

gr. Elza
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan