Opname maken op computer lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou stereo-out en video eens kunnen proberen, maar ben toch echt bang dat je een pci-geluidskaart nodig hebt! (alhoewel je dat antwoord niet bevalt)
Bij mij lukt het ook niet via mijn mobo-geluidskaart maar bij de soundblasterlivekaart staat "geluidsregeling" in het lijstje ,waarmee het wel lukte...
Had hiermee zo een fragment opgenomen waarin ik steeds een nummer opende in wmp!

Maar goed, misschien dat iemand anders je kan helpen!!
 
Geplaatst door Tarabass
Je zou stereo-out en video eens kunnen proberen, maar ben toch echt bang dat je een pci-geluidskaart nodig hebt! (alhoewel je dat antwoord niet bevalt)
Bij mij lukt het ook niet via mijn mobo-geluidskaart maar bij de soundblasterlivekaart staat "geluidsregeling" in het lijstje ,waarmee het wel lukte...
Had hiermee zo een fragment opgenomen waarin ik steeds een nummer opende in wmp!

Maar goed, misschien dat iemand anders je kan helpen!!

Heb alles geprobeerd, bij stereo out lukt het wel maar het geluid overstuurt enorm, zelfs als ik het volume erg laag zet. Hoop dat iemand anders een tip heeft?
 
Probleem is inmiddels verholpen in het programma wat ik gebruik om mp3's af te spelen zit een optie om op te nemen in wav. Ik kan dit later dan omzetten in mp3 met een ander programma. Dit werkt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan