Opnamen programma!

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Hallo,
Ik ben opzoek naar een programma waarmee je zegmaar muziek die je aan hebt staan of iets anders mee op kunt nemen. ken iemand zon programma? of weet iemand waar ik het vandaan kan halen?

Mvg

wat dacht je van geluidsrecorder? start,geluidsrecorder. als hij er niet staat: start, alle programmas, bureau accesoires, entertainment, geluidsrecorder. als je problemen heb als er bijv. geen geluid word opgenomen moet je het even zeggen, vertel ik wel wat je dan moet doen.

wat dacht je van geluidsrecorder? start,geluidsrecorder. als hij er niet staat: start, alle programmas, bureau accesoires, entertainment, geluidsrecorder. als je problemen heb als er bijv. geen geluid word opgenomen moet je het even zeggen, vertel ik wel wat je dan moet doen.

er word geen geluid opgenomen wat nu?

Welk besturingssysteem gebruik je?

Met Vista / Windows 7: Klik start -> configuratiescherm -> Hardware en geluiden -> geluid.

In dat venster ga naar het tabblad 'opnemen' en klik met de rechtermuisknop op een wit deel van het venster -> en vink "uitgeschakelde apparaten weergeven " aan.
Als het goed is komt er "Stereo-mix" bij te staan, klik hier rechts op, en kies voor inschakelen. Nu kun je met je opnameprogramma (ik gebruik Audacity) de "Stereo-mix" selecteren als ingang en kun je geluid van je pc opnemen. Zie hier (engels)

Succes!

Laatst bewerkt:
Welk besturingssysteem gebruik je?

Met Vista / Windows 7: Klik start -> configuratiescherm -> Hardware en geluiden -> geluid.

In dat venster ga naar het tabblad 'opnemen' en klik met de rechtermuisknop op een wit deel van het venster -> en vink "uitgeschakelde apparaten weergeven " aan.
Als het goed is komt er "Stereo-mix" bij te staan, klik hier rechts op, en kies voor inschakelen. Nu kun je met je opnameprogramma (ik gebruik Audacity) de "Stereo-mix" selecteren als ingang en kun je geluid van je pc opnemen. Zie hier (engels)

Succes!

ik gebruik windows xp

er word geen geluid opgenomen..wat nu?

dit probleem heb ik ook. Veel mensen zeggen iets van rechter muisknop op geluidspeakertje rechtsonderin de taakbalk, maar dan nog kom ik er niet uit...

YES!!!
Het is me gelukt!
Jawel enzo:

Open de recorder
Klik boven aan op: BEWERKEN
dan de onderste: Eigenschappen van audio
Dan bij het tweede blakje op VOLUME klikken en dan mixer selecteren, in plaats van de microfoon!!!

korte versie:

Recorder openen > Bewerken > Eigenschappen van de audio > Balkje 2 > Volume > Stereo Mixer selecteren...
klaaar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan