Opneem problemen met de Samsung UE55F8000 LED TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

eibert13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2013
:o Ik heb net de Samsung UE55F8000 LED Tv gekocht volgens de spec's heeft deze een Canaal Digitaal Twin decoder ingebouwd waarmee je 1 programma kunt kijken en gelijk een ander programma kunt opnemen.
Ik heb de decoder met 2 aparte kabels vanaf de schotel aangesloten dus beide tuners hebben een eigen kabel van de schotel.
Nu wil ik b.v ned 1 kijken en gelijk RTL 4 opnemen wat volgens de spec's zou moeten kunnen maar helaas zodra de opname begint wordt het beeld zwart en kan ik niet meer gelijk kijken.
Bij Samsung gaf men eerst de schuld aan canaal digitaal alleen die zeggen dat het volgens hun moet kunnen alleen dat Samsung dat niet goed verwerkt.
Samsung zegt nu dat het inderdaad een probleem is maar dat men niet weet wat men hiermee kan mooi men laat het probleem dus bij mij zitten.
In hun advertentie's schrijven ze nog steeds dat je kunt kijken en opnemen tegelijk maar nee dus daarvoor koop je niet zo'n duur toestel en moet ik nu weer mijn losse canaal digitaal decoder gebruiken waarvan ik dacht dat die weg kon.
Vraag heeft iemand ook ervaring met dit probleem of heeft iemand een raad hoe ik hiermee verder kan ik zie jullie reactie's graag tegemoed.

Het enige wat ik nog kan bedenken is: je hebt een schotel, maar kan je ermee voor twee ontvangers Astra 1 en Astra 3 ontvangen? Ervoor zou een Twin LNB duo nodig zijn.
Indien je alleen naar Astra 1 kijkt, dan heb je ook een Twin LNB nodig.

Hallo Lutz bedankt voor je reactie alleen ik heb een twin LNB Duo want met mijn losse decoder kan ik wel opnemen en kijken tegelijk dus zou het met de samsung ook moeten kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan natuurlijk nog de koop terug draaien, omdat het product niet aan de beloofdes voldoet. Misschien dat een ander merk televisie het wel kan...

Tja dat zou kunnen maar ik ben verder wel tevreden met het toestel maar ik ben erg nieuwsgierig of andere mensen zijn die hetzelfde toestel hebben en wat hun ervaring zijn met het opnemen .

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost en geeft Samsung aan dat men niet weet waar het aan ligt en dat men nog niet meer vragen heeft gehad met dit probleem.
Dus hierbij nogmaals zijn er ook mensen die hetzelfde probleem hebben of gehoord hebben dat iemand dit probleem heeft of misschien iemand die dit juist niet heeft die wel dezelfde TV heeft en ook kijkt met de ingebouwde Kanaal Digitaal decoder en ook daarmee opneemt ik ben erg nieuwsgierig naar uw reactie's.
Groeten Eibert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan