Ik heb laatst een microfoon besteld bij een webshop, welk ook keurig was aangekomen.
Nu heb ik hem aangesloten, opneemsterkte op z'n hoogst gezet en een skype groep gebeld.
De eerste reactie was dat ze me niet konden horen, in ieder geval heel zacht..
Ik bij instellingen gekeken en microfoonboost op +10.0 dB gezet, en ja ze konden me verstaan, maar wel met ruis.
Hiermee verder gaan experimenteren en mezelf opgenomen. Geen microfoonboost, maar opneemsterkte wel vollop gaf een zacht geluid, maar geen ruis (ook niet als ik mijn volume van mijn headset vollop zette)
En met microfoonboost gaf hij wel ruis.
De vraag:
Kan ik mijn opneemgeluid van mijn microfoon versterken zonder hierbij ruis te krijgen.
Windows 8.1
Realtik HD Audio configuratie
Salar m9 microfoon
Alvast bedankt
Mvg Robin
Nu heb ik hem aangesloten, opneemsterkte op z'n hoogst gezet en een skype groep gebeld.
De eerste reactie was dat ze me niet konden horen, in ieder geval heel zacht..
Ik bij instellingen gekeken en microfoonboost op +10.0 dB gezet, en ja ze konden me verstaan, maar wel met ruis.
Hiermee verder gaan experimenteren en mezelf opgenomen. Geen microfoonboost, maar opneemsterkte wel vollop gaf een zacht geluid, maar geen ruis (ook niet als ik mijn volume van mijn headset vollop zette)
En met microfoonboost gaf hij wel ruis.
De vraag:
Kan ik mijn opneemgeluid van mijn microfoon versterken zonder hierbij ruis te krijgen.
Windows 8.1
Realtik HD Audio configuratie
Salar m9 microfoon
Alvast bedankt

Mvg Robin