opnemen dvd/hd recorder werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

byb501

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hoi,

Ik probeer al een aantal weken sommige programmas op te nemen met mijn Philips DVDR3450H vanaf digitenne (samsung smt1000). Bij sommige programmas krijg ik op het moment dat ik op stop duw, om de opname te beeindigen, de melding "part of the selection is copy protected" en bij andere niet???

Kan het zijn dat digitenne met macrovison of zoiets uitzendt? En is dit te omzeilen?
Ik heb op diverse fora het gelezen dat je de dvd speler regiovrij kan krijgen met de volgende actie:

- Power on
- Open tray
- Press 0 0 8 6 0 0 0 on remote
- Press OK

Power off after change with Remote control.

Zou dit ook het probleem wat ik heb kunnen voorkomen?

Ik hoor het graag,

Byb501

Regiovrij maken heeft geen nut. Dat heeft betrekking op DVD die je uit bv Amerika haalt In Europa hebben wij Regio 2 en Amerika heeft meen ik Regio 1.

Als je DVD speler/brander niet regio vrij is dan kun je dus allen DVD's afspelen van Regio 2 en niet van andere regio's.

Lees dit topic eens door
http://www.kieskeurig.nl/review/9003DAF526E121EEC12571E800300B56.htm

Er is mogelijk een update voor de recorder. Jouw probleem kon ik zo niet terugvinden daar maar mogellijk lost het dit wel op. Anders een keer met Philips bellen over dit probleem.

In het topic staat trouwens een ander stappenplan om hem regiovrij te maken.

bedankt voor de info, ik heb de laatste firmware bij Philips gehaald en erop gezet maar het probleem is er nog steeds...

Anyone???

Groeten,

byb501

Sorry Sorry,

Heb het al gevonden, er was een nieuwe firmware versie, moet toch eens een bril aanschaffen! versie 19.22 heeft een patch voor het copy protect probleem. Nu doet hij het goed.

Byb501

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan