opnemen op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjepje86

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Ik gebruik cool edit op een dell laptop(inspiron 1720),maar wil het progamma ook op een andere laptop gebruiken.
Ik heb het geprobeerd op een acer,maar daar zit een naar bijgeluid in die ik echt niet wegkrijg.
De dell laptop is 17 inch,dus te groot om steeds mee te nemen naar opnameruimte,
ik wil dus een 15 inch aanschaffen...
Iemand een tip welk merk ik het beste kan kopen??
gr.bert

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je bericht even verplaatst naar de juiste sectie.

Modag

Hoi,

Hoe groot is je budged???? Er zijn tientallen merken en evenzovele prijzen.

Ik gebruik cool edit op een dell laptop(inspiron 1720),maar wil het progamma ook op een andere laptop gebruiken.
Ik heb het geprobeerd op een acer,maar daar zit een naar bijgeluid in die ik echt niet wegkrijg.
De dell laptop is 17 inch,dus te groot om steeds mee te nemen naar opnameruimte,
ik wil dus een 15 inch aanschaffen...
Iemand een tip welk merk ik het beste kan kopen??
gr.bert

Hoi,

Ik heb iets op wehkamp zien staan. Een packard bell easynote mh36 v 002 laptop van Euro 399,00 Is wel een aardige laptop als je het mij vraagt. www.wehkamp.nl naar computers toe dan klikken op laptops daar staat deze laptop omschreven.

Groet,
Reindert

Hoi,

Ik heb iets op wehkamp zien staan. Een packard bell easynote mh36 v 002 laptop van Euro 399,00 Is wel een aardige laptop als je het mij vraagt. www.wehkamp.nl naar computers toe dan klikken op laptops daar staat deze laptop omschreven.

Groet,
Reindert

Hoi,

Ik denk dat je beter even kan wachten to de ts zijn budget opgeeft want om nu een notebook met een Intel Celeron M processor te adviseren lijkt mij dat er wel betere zijn.

Modag

Hoi,

Ik denk dat je beter even kan wachten to de ts zijn budget opgeeft want om nu een notebook met een Intel Celeron M processor te adviseren lijkt mij dat er wel betere zijn.

Modag

Hoi Modag,

Ja natuurlijk zijn er veel betere laptops, maar omdat er geen budget bij zijn topic stond dacht ik, ik trap wel met iets af:) We horen hem vanzelf denk ik?

Groet,
Reindert

Wouw,ben ff weggeweest en heb reacties...
mijn budget is 400-500 euro.
Ik wil er opnames mee maken in een soort (studioruimte) van muziek die we spelen.
ik heb er een mengtafeltje voor staan,en met die dell ging dat prima...
Maar met een splinternieuwe acer gaf dat problemen,terwijl alle instellingen gelijk waren.
misschien heeft iemand ervaring met audiocity op een laptop?
gr.bert

ik heb een compaq bij wehkamp gekocht,maar vind het wel jammer dat ik naar een andere sectie ben geplaatst...
het was een vraag over de combinatie laptop met opname mogelijkheden.(cool edit)
gr.bert

ik heb een compaq bij wehkamp gekocht,maar vind het wel jammer dat ik naar een andere sectie ben geplaatst...
het was een vraag over de combinatie laptop met opname mogelijkheden.(cool edit)
gr.bert

Hoi,

Ja, dat verplaatsen doen de moderators hier van helpmij. Maar ik heb ff gekeken op wehkamp en het is een leup laptopje precies wat jij zocht:) veel plezier met je aankoop:)

Groet,
Reindert

Een beetje laat, maar toch.

ik heb zelf ook een compaq laptop (presario cq-60 209 ed), die ik gebruik met audacity voor muziekopnames.
Nou ja, met een goede microfoon draait dat zeer prima, het programma draait soepel en de opnames klinken goed door. Ik heb eerder bij andere computers last gehad van vertraging bij het afspelen en opnemen tegelijk, maar dat is bij deze laptop zeker geen probleem!
veel plezier ermee!

Een beetje laat, maar toch.

ik heb zelf ook een compaq laptop (presario cq-60 209 ed), die ik gebruik met audacity voor muziekopnames.
Nou ja, met een goede microfoon draait dat zeer prima, het programma draait soepel en de opnames klinken goed door. Ik heb eerder bij andere computers last gehad van vertraging bij het afspelen en opnemen tegelijk, maar dat is bij deze laptop zeker geen probleem!
veel plezier ermee!

Zeg dat wel:) Hij had hem al gekocht:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan