Opnemen van laptop, via tv, met dvd-recorder werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover ik het kan traceren, worden beide ondersteund.

Al de videokaartdrivers geherinstalleerd?, je moet wat, hè.
 
Dus dat betekent dat dat opnemen normaal wel met mijn laptop zou moeten gaan?

Heb die videokaartdrivers nog niet geherinstalleerd. Kweet totaal niet hoe ik dat zou moeten doen? Zou je me stap voor stap kunnen helpen hiermee? Ik kan er toch niks verkeerd met doen, dat m'n pc hier helemaal crashed he? :confused:
 
Heb je die driver cd van Acer?
Daar staat hij gewoon op, of je kunt ook de nieuwste van nVidia gebruiken, deze dus.

Gewoon eroverheen installeren kan, of eerst de oude bij configuratiescherm, software deïnstalleren, rebooten, nieuwe installeren en weer rebooten, de laatste heeft de voorkeur om alle instellingen op default te krijgen.
 
Ik weet niet direct waar en of ik zo'n drivercd heb van Acer, dus ga ik die link van je downloaden.

Als ik bij Software kijk zijn er 3 zaken van NVIDIA:
- NVIDIA Drivers
- NVIDIA Display Driver
- NVIDIA nForce Drivers
Welke moet ik verwijderen?

Wat bedoel je met rebooten?
Ik kan er toch niks verkeerd met doen, dat m'n pc hier helemaal crashed he?
 
Laatst bewerkt:
De display drivers lijkt mij de beste keuze als het om de videokaart gaat.:)

En crashen, tja dat kan altijd, maar door drivers installeren niet vaak, schrik niet als je hebt gereboot na het verwijderen, dan heb je VGA modus, na het installeren ervan, heb je weer het goede beeld, na ingesteld te hebben.
 
bedoel je met gereboot, terug installeren?
Het kan toch geen kwaad dat mijn kabels van de laptop aan mijn dvd-recorder de hele rijd al niet zijn aangesloten?
Sorry van de vele vragen, maar wil wel een beetje weten wat ik aan het doen ben.:confused:
 
Reboot is opnieuw op starten, dus gewoon het eerder verhaaltje volgen.

Enne, vragen staat vrij, maar antwoorden ook.:)
 
Wanneer ik bij "weergave:" kies voor "nView-weergave: TC NTSC-M". Kan ik bij "apparaatinstellingen", en dan verder bij "uitvoerapparaat selecteren"
kiezen voor die verschillende Pal-landen, maar het is niet mogelijk om zo'n Pal aan te vinken. Het lukt bij geen enkele.

Wanneer ik bij "weergave:" kies voor "nView-weergave Digitaal Beeldscherm" kan ik bij "apparaatinstellingen" enkel "primair beeldscherm" aanvinken, maar dit heeft geen gevolg voor het al dan niet kunnen aanvinken bij die Pal-landen.

Kan je me verder helpen hoe ik Pal-B kan aanvinken?

Heb het intussen kunnen oplossen zonder de grafische kaart opnieuw te moeten installeren.
Ik kon onderaan de lijst van Pal-landen op geavanceerd klikken en hier moest ik dan Pal-B aanduiden.
Ben blij dat het uiteindelijk gelukt is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan