Opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boekenwurm

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Toen ik nog XP gebruikte had ik in die pc een creative live! kaartje waarmee ik via een meegeleverd progje (recorder) kon opnemen, en in het eveneens meegeleverde Wavestudio kon bewerken en opslaan.
Nu heb ik Windows 7 en daarvoor zijn maar beperkt drivers voor mijn (redelijk recente ) Creative Audigy value kaart, maar wel de "wavestudio". Ik kan daarin opnemen en weergeven, maar bij het opslaan krijg ik, ondanks dat er gigabytes aan ruimte op de betreffende schijf vrij zijn, telkens de kreet: "onvoldoende schijfruimte". Ik snap het niet, heeft iemand een idee hoe dit kan, en nog belangrijker, hoe dit is op te lossen?

P.S.: Ik kan het vanuit WS wel opslaan als RAW of als WMA bestand, wat ik alletwee niet gebruik, maar dus niet als WAV, wat ik wel wil hebben, om er dan naderhand een cd van te kunnen branden!

Laatst bewerkt:
check even waar je het opslaat.
het kan zijn dat hij het op een plek wil opslaan waar er geen ruimte meer voor is.

Jammer dat er niet meer reacties, en dan liefst met oplossingen, komen.
Kan nog steeds niet altijd een opname in wavestudio direct als ".wav" opslaan. Heb wel een omweg gevonden, maar dat is extra werk en tijd, n.l. opslaan als ".raw", dan dat .raw bestand weer openen in wavestudio, en dan kan ik het wegschrijven als .wav :shocked:

Hopelijk heeft iemand een idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan