opnieuw aanmelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hallo,

XPhome
OE 6

Als ik nieuwe berichten wil binnenhalen moet ik me steeds opnieuw aanmelden. Maar dit lukt niet tewijl ik ik wel het goede wachtwoord en gebruikersnaam invul. RARA hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen???

Groeten

Problemen bij je provider misschien. Wie is je provider?

Heb je de accountinstellingen goed staan? Bij Eigenschappen aanvinken dat account automatisch wordt meegenomen bij verzenden/ontvangen? In OE bij extra>opties tabblad verbinding aangegeven dat OE dezelfde instelingen gebruikt als IE?

Vraag Referentienummer 781
Meestgestelde vragen over de e-mail storing van 11 oktober 2003

Antwoord
Wat is er aan de hand?
Op dit moment zijn er problemen met de mailserver van @Home. Hierdoor is het mogelijk dat u geen e-mail kunt ontvangen of dat deze dubbel wordt afgeleverd. Tevens kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten.

Wanneer is het opgelost?
De technici van @home doen hun uiterste best om de problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas is het niet mogelijk een oplossingstermijn te geven.

Hoe kan ik zien wanneer de storing is verholpen?
Dit kunt u zien op http://www.home.nl/abonnee/meldingen/
Tevens zullen wij een bericht plaatsen op het storingsnummer: 0800 - 1818

Worden mijn e-mails die niet kunnen worden afgeleverd later alsnog afgeleverd?
Ja, deze berichten zullen worden opgeslagen en op een later tijdstip worden afgeleverd

Mijn e-mail komt niet aan bij andere @Home gebruikers. Hoe kan dat?
Door de problemen met de mailserver is het mogelijk dat er geen e-mail ontvangen kan worden door @Home abonnees. Tevens kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten.

Mijn e-mail komt niet aan bij niet@Home gebruikers. Hoe kan dat?
Door de problemen met de mailserver kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten aan zowel @Home- als niet@Home gebruikers.

Heb ik nu recht op restitutie?
U komt op basis van onze Algemene en Aanvullende voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. U kunt deze voorwaarden vinden op http://voorwaarden.home.nl

Moet ik iets veranderen aan mijn instellingen?
Het wordt aangeraden om niets aan uw instellingen te wijzigen maar te wachten tot de storing is opgelost.

Mario heeft gelijk: Home zit goed in de waar. Ik kreeg sommige mails 8 keer, :o andere mails komen 1 dag later aan. Dit is zo sinds Zaterdag

falco

Misschien een schrale troost, Tiscali had de laatste paar dagen soortgelijke problemen.

Essent werkt nu wat beter (lijkt het zo). Maar er gebeuren vreemde dingen, let op:
Mijn zwager heeft ook een account bij hun. Als iemand naar hem mailt dan krijg hij deze mail maar…de verzender krijgt het ook terug met de melding dat: account disabled!! Het verschil is dat deze melding een cijfer uit het e-mail adres vergeet.
Bijv. i mail naar: pietje.bel1@home.nl en ik krijg deze retour omdat account: pietje.bel@home.nl is “disabled”.
Dus zonder de cijfer 1 !
Mail komt daar wel aan maar ik word er doodziek van dat alles terug komt.
Vreemd toch? Of niet (typisch Essent) :evil:

Falco

Je kan niet zonder provider en dat is soms zo verschrikkelijk irritant. Ik heb maar een boze brief gestuurd naar de directie van Tiscali, zal wel niet helpen, maar ik ben het kwijt.

Inmiddels werkt alles wel weer, maar die laconieke houding kan ik niet zo goed hebben. Ook domweg niet reageren op mail en niet op de site plaatsen dat er een storing is, zijn van die irritante dingen.

Als ik heel eerlijk ben heb ik het gevoel dat Tiscali nog niet eens de ergste is.

Wim, het is niet zozeer de laconieke houding maar naar mijn gevoel meer de arrogantie waarmee men de klant benadert en denkt met die houding alle problemen op te kunnen lossen. Soms lijkt het er op "alsof wij blij mogen zijn om van hun diensten gebruik te mogen maken". En dat is inderdaad het meest irritante aan de zaak. Was er maar een goed alternatief dat onmiddellijk beschikbaar was. Misschien helpt het om middels consumentenpanels (zoals onlangs door het programma Tros Radar gestart is) klachten in de openbaarheid te brengen en zo proberen te bewerkstelligen dat er echt iets gebeurt aan dit soort toestanden. (Hoort hier eigenlijk niet helemaal thuis, maar ik vond toch dat ik je even moest steunen.)

Wim & Jandee, jullie hebben gelijk. Ze willen je graag als klant. Als je later een vraag, probleem of melding hebt dan mag je een mail sturen.
Vervolgens (2-3 dagen later) krijg je een automatisch bericht van ontvangst. WOW!
Daarna, nog een aantal dagen later, krijg je nog een mail met het verzoek om hun te bellen op een 0900 nummer. Volgens Essent: omdat het is niet mogelijk dat ze jou bellen! De lui die je aan de lijn krijgt….(bij Essent dus)…zakt je broek af!
Dat Tros Radar heb ik ook gezien. Top idee!

Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan