Vraag Referentienummer 781
Meestgestelde vragen over de e-mail storing van 11 oktober 2003
Antwoord
Wat is er aan de hand?
Op dit moment zijn er problemen met de mailserver van @Home. Hierdoor is het mogelijk dat u geen e-mail kunt ontvangen of dat deze dubbel wordt afgeleverd. Tevens kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten.
Wanneer is het opgelost?
De technici van @home doen hun uiterste best om de problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas is het niet mogelijk een oplossingstermijn te geven.
Hoe kan ik zien wanneer de storing is verholpen?
Dit kunt u zien op
http://www.home.nl/abonnee/meldingen/
Tevens zullen wij een bericht plaatsen op het storingsnummer: 0800 - 1818
Worden mijn e-mails die niet kunnen worden afgeleverd later alsnog afgeleverd?
Ja, deze berichten zullen worden opgeslagen en op een later tijdstip worden afgeleverd
Mijn e-mail komt niet aan bij andere @Home gebruikers. Hoe kan dat?
Door de problemen met de mailserver is het mogelijk dat er geen e-mail ontvangen kan worden door @Home abonnees. Tevens kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten.
Mijn e-mail komt niet aan bij niet@Home gebruikers. Hoe kan dat?
Door de problemen met de mailserver kan er vertraging optreden bij het afleveren van de door u verstuurde e-mailberichten aan zowel @Home- als niet@Home gebruikers.
Heb ik nu recht op restitutie?
U komt op basis van onze Algemene en Aanvullende voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. U kunt deze voorwaarden vinden op
http://voorwaarden.home.nl
Moet ik iets veranderen aan mijn instellingen?
Het wordt aangeraden om niets aan uw instellingen te wijzigen maar te wachten tot de storing is opgelost.