Slauerhoff
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mei 2007
Ik heb een hotmail webadres en een gmail webadres. Van het gmailadres moet ik telkens gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. En dat wil ik ook zo houden. Maar het hotmail adres wil ik snel kunnen bereiken zonder eerst telkens deze twee items telkens opnieuw te moeten invoeren. Maar ondanks dat ik aanvink dat Windows Live Hotmail deze items op deze computer moet onthouden moet ik telkens het wachtwoord wel opnieuw invoeren. En bij opstarten ook telkens weer het windows live ID (het webadres x@live.nl). Bij opstarten wordt ScrubXP gedraaid. Kan het zijn dat die deze gegevens (cookies?) telkens verwijdert? Wel heb ik in [extra>internetopties>inhoud>automatisch aanvullen] [gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren] en [vragen om wachtwoorden op te slaan] aangevinkt. Dus hoe krijg ik het voor elkaar dat ik Windows Live Hotmail snel kan bereiken zonder telkens het Windows Live ID en het daaraan gekoppelde wachtwoord te moeten invoeren? En het ook snel kan bereiken vlak na opstarten? Bij voorbaat dank voor een antwoord.