Opnieuw Inloggegevens Invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slauerhoff

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Ik heb een hotmail webadres en een gmail webadres. Van het gmailadres moet ik telkens gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. En dat wil ik ook zo houden. Maar het hotmail adres wil ik snel kunnen bereiken zonder eerst telkens deze twee items telkens opnieuw te moeten invoeren. Maar ondanks dat ik aanvink dat Windows Live Hotmail deze items op deze computer moet onthouden moet ik telkens het wachtwoord wel opnieuw invoeren. En bij opstarten ook telkens weer het windows live ID (het webadres x@live.nl). Bij opstarten wordt ScrubXP gedraaid. Kan het zijn dat die deze gegevens (cookies?) telkens verwijdert? Wel heb ik in [extra>internetopties>inhoud>automatisch aanvullen] [gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren] en [vragen om wachtwoorden op te slaan] aangevinkt. Dus hoe krijg ik het voor elkaar dat ik Windows Live Hotmail snel kan bereiken zonder telkens het Windows Live ID en het daaraan gekoppelde wachtwoord te moeten invoeren? En het ook snel kan bereiken vlak na opstarten? Bij voorbaat dank voor een antwoord.

ik zou in elk geval SrubXP uitzetten of verwijderen, want dat programma gooit al je cookies van de schijf en dus ook je automatische inlog.
misschien is je probleem dan zo opgelost.

Bedankt voor je reactie. Maar dat lost het probleem niet op. Als ik in log op Live Mail moet ik mijn wachtwoord invoeren. Ook als ik het vinkje aan zet [wachtwoord bewaren] moet ik na uitloggen en dan opnieuw inloggen toch weer het wachtwoord invoeren. En in die tussentijd heeft scrubxp niet gedraaid ... Het is geen wereldprobleem maar ik zou wel eens willen weten hoe dat kan .. :o

soms is het gewoon een fout in het programma. je zou het kunnen verwijderen en opnieuw installeren.ook in het configuratiescherm kun je bij "gebruikers' een poging doen je gegevens zodanig op te stellen dat het niet mogelijk is iets anders op je pc te krijgen dan je directe inloggegevens.succes.

Dit kwam ik zonet toevallig nog net voor het afsluiten tegen en herkende het problem : het KAN een gewiste cookie zijn die er mee van doen heeft dus los van het eigenlijke wachtwoord ! Soms is het even zoeken waar het 'm in zit : de ene site is de andere niet en sommigen willen perse een bepaalde cookie opnieuw :confused: aantreffen ! Helaas, maar het is niet anders .....

Leon25 :cool:

Bedankt voor je reactie. Maar dat lost het probleem niet op. Als ik in log op Live Mail moet ik mijn wachtwoord invoeren. Ook als ik het vinkje aan zet [wachtwoord bewaren] moet ik na uitloggen en dan opnieuw inloggen toch weer het wachtwoord invoeren. En in die tussentijd heeft scrubxp niet gedraaid ... Het is geen wereldprobleem maar ik zou wel eens willen weten hoe dat kan .. :o

En als je nou eens niet uitlogt, maar gewoon de site afsluit via 't kruisje?

Ik heb 2 hotmailadressen en als ik ertussen wissel, moet ik idd opnieuw alles invoeren, maar als ik niet uitlog en later (ook na opnieuw opstarten) weer naar hetzelfde adres terugga dan opent meteen mijn emailpagina.

En als je nou eens niet uitlogt, maar gewoon de site afsluit via 't kruisje?

Ik heb 2 hotmailadressen en als ik ertussen wissel, moet ik idd opnieuw alles invoeren, maar als ik niet uitlog en later (ook na opnieuw opstarten) weer naar hetzelfde adres terugga dan opent meteen mijn emailpagina.

Hee bedankt voor de tip! Ik heb het geprobeerd en het is inderdaad handig. MrsJones en Leon25 ook nog bedankt :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan