opnieuw installeren ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.baart

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Hallo,
Ik krijg opeens de ene foutmelding na de ander, meestal kan er "iets" niet worden gevonden. (meestal met .dll extensie) Ook een aantal keren de melding dat windows opnieuw moet worden geinstalleerd. Bij aanschaf van PC heb ik een recovery cd gekregen waarmee ik windows opnieuw zou kunnen installeren
Dit geprobeerd maar krijg steeds foutmeldingen, of de pc blijft hangen. Kortom niets lukt . ik heb recent nog een back up gemaakt van mijn bestanden. dus het liefste wil ik helemaal overnieuw beginnen op deze PC. Hoe kan ik het beste te werk gaan

Volgens de A tot Z handleiding windows ME opnieuw geinstalleerd. Alles lijkt nu prima te werken
Bedankt voor de info!!:thumb:

Hallo,

Ook ik heb problemen met Windows ME en denk erover te herinstalleren. De eerder genoemde link gaat echter over Windows XP. Verder nog een vraagL: bij de pc kreeg ik twee cd's voor Windows ME. Ik neem aan dat ik hiermee de zaak opnieuw kan installeren? Heb ik nog gebruikers\licentie codes nodig? (geen idee of ik die heb). Kan ik software en data laten staan of moet ik die veilig stellen? Worden stuurprogramma's gewist?

Een lijstje ... alle hulp is dus welkom. Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan