opnieuw installeren van pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

moniekske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2004
ik wil niet het risico lopen om als dbtje bestempeld te worden maar weet iemand hoe ik de pc kan leegmaken zodat ik er alles weer opnieuw op kan installeren? mijn pc word gehackt en ik wil alles opnieuw doen ook omdat ik een ongeldige code van windows xp had en dus nu mijn pc niet kon updaten.:confused: nu heb ik echter een goede code maar ik wil eerst alles uit de pc verwijderen zodat er geen virussen en besmette en beschadigde bestanden meer inzitten. HELP!!!!!!!!! alvast bedankt. groetjes moniekske

Simpelweg je schijf formateren en met je xp cd alles opnieuw installeren.:D

Geplaatst door sp
Simpelweg je schijf formateren en met je xp cd alles opnieuw installeren.:D
Wat voor jou simpel is, kan voor een ander heel moeilijk zijn.;)

:D :D klopt, ik ben vaak kortaf met uitleg, maar ben altijd bereid om er dieper op in te gaan als mensen daarom vragen.

CD'tje erin en boot from CD aanzetten in de bios (als het nog niet aanstaat) en gaan met die banaan.

Niet vergeten belangrijke bestanden te backuppen

bedankt voor de reacties maar nu weet ik niet hoe ik moet formateren :rolleyes: , kun je me ff stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen?
ben soms een beetje traag van begrip vandaar.........
ik heb net al gekeken bij formateren hier op de site maar begreep er niks van wat er allemaal stond .
ook heb ik op die site schoonepc gekeken maar ik weet niet wat alles betekent en dan kan ik het nog niet vinden. zou ik dan echt een dbtje zijn? :confused:

bedankt voor je reactie, ik ga het gewoon ff proberen. als het niet lukt kan ik nog altijd de helpdesk bellen als ik niet meer online kan komen ofzo, je weet maar nooit met mij hahahhaha:o

Formateren kan toch tijdens instalatie althans bij windows 2000 en xp

Sorry crash, ben eigenlijk te lui om het te gaan lezen.
een antwoord typen gaat sneller, misschien idd dubbel, maar beter 10x te veel dan 1x te weinig toch

Geplaatst door GForze
Sorry crash, ben eigenlijk te lui om het te gaan lezen.
een antwoord typen gaat sneller, misschien idd dubbel, maar beter 10x te veel dan 1x te weinig toch
Daar heb jij weer gelijk in.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan