opnieuw installeren windows 8 na opgelopen virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierentje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2014
Hallo,

Is de functie in windows 8 alles opnieuw installeren hetzelfde als met cd.
Want ik had een virus dat allemaal reclame op popte maar dat heb ik nu niet meer na die windows 8 opnieuw installeren functie.
alleen heb ik een ander apart probleem.
Ik wou dus voortaan een betaald antivirus zodat ik voort goed beschermd zou zijn.
En ik probeer dit al heel de avond maar elke keer als ik de site intyp en dan enter druk krijg ik de wachttijd is verlopen.
afentoe kom ik er wel in maar na een paar klikken is de wachttijd dan weer verlopen. Ik heb dit met meerdere browsers geprobeerd en het enige wat werkte
was via TOR. Betekent dit dat ik een virus heb dat die site blokkeer of is de site overbelast. Ik heb dit overigens ook op mijn smartphone geprobeerd daar opent de site wel maar dan loopt de browser op mijn telefoon vast.
Mijn browser opent overigens wel andere antivirus websites.

mvg,
Berend

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Welkom op Helpmij. :)
Voorgoed beschermd zijn is een utopie, de belangrijkste antivirus zit voor/achter het scherm en dat ben je dus zelf.
Als info hadden we graag geweten over welk antivirussoftware het gaat die je wilt kopen en welke site precies de problemen geeft.
Trouwens hoef je voor mal/spyware niet direct opnieuw te installeren, er zijn genoeg gratis programma's die de rommel voor je opruimen.
Klik maar eens op de link in m'n handtekening.
Succes verder op ons forum.
Ik zal je vraag verplaatsen naar een meer geschiktere sectie.
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.

Laatst bewerkt:
Het was kaspersky.nl deze site liep vanmorgen nog steeds vast op mijn smartphone maar werkt nu wel op mijn laptop.
Er zijn inderdaad programmas die de virussen opruimen en ik wou ook toen al een betaalde virusscanner kopen maar het virus sloot mijn browser als ik
op een antivirus site kwam dus dat werd een beetje moeilijk. Ik kon het in veilige modus proberen maar ik heb maar gewoon opnieuw geinstalleerd.
Bedankt voor uw hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan