opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt blijkbaar een zogenaamde Corporate Version. Deze hoeft niet te worden geactiveerd, want dat gaat automatisch. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat hij er gewoon mee stopt. En nee, je mag thuis zo'n versie eigenlijk niet gebruiken. Maar ja, er mag wel meer niet, dus dat is jouw eigen verantwoordelijkheid.

Frabans schreef :
Ik heb een legale versie gekocht voor een computer op het werk en die werkt.

Binary schreef :
Je hebt blijkbaar een zogenaamde Corporate Version.

Binary,
uit de posting van Frabans maak ik op dat hij EEN versie van Windows heeft aangeschaft en geen corporateversie.

Heeft hij wel een z.g. corporateversie dan ben ik het idd. met je eens.

Mijn antwoord(en) is / zijn gebaseerd op de veronderstelling dat Frabans een enkele licentie heeft (single user)

Wil dit nu zeggen dat ik over 29 dagen niet meer met XP kan werken?

dat hangt dus af van de "soort" die je geinstalleerd hebt.

Er is idd. een zogenaamde corporate licensie die (bijv.) voor 250, 500, 1000 of van mijn part 10.000 geinstalleerde versies van Windows geldt, even afhankelijk van de hoeveelheid users die gebruik willen maken van de versie en HOEVEEL de "zaak" ervoor betaalt.

Heb je een normale OEM, FULL- / UPDATE versie, dan ben je over 29 dagen "uit-gewindowed".

nieuwe

Na deze hele discussie nu een nieuwe versie van XP home gekocht en geinstalleerd. Nu gaat alles natuurlijk goed. geregistreerd en alles geupdate.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan