Opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Ik heb 2 weken geleden een vraag over een foutmelding geplaatst op deze site maar helaas had niemand het antwoord. Het is een foutmelding die elke keer in beeld komt als ik Windows opstart met elk willekeurig account. Dit is erg irritant.
Nu kom ik met een andere vraag:
Als ik de Windows XP cd-rom opnieuw laat draaien en installeren ben ik dan al mijn geinstalleerde programma's en instellingen kwijt of neemt hij die over ?

Met vr.groet,

arubaman

Ik heb 2 weken geleden een vraag over een foutmelding geplaatst op deze site maar helaas had niemand het antwoord. Het is een foutmelding die elke keer in beeld komt als ik Windows opstart met elk willekeurig account. Dit is erg irritant.
Nu kom ik met een andere vraag:
Als ik de Windows XP cd-rom opnieuw laat draaien en installeren ben ik dan al mijn geinstalleerde programma's en instellingen kwijt of neemt hij die over ?

Met vr.groet,

arubaman

Ik weet het ook niet arubaman, maar als je bang ben om alles kwijt te raken dan moet je een backup maken van alles wat je niet kwijt wil, zo simpel is dat.
Groetjes Siolebbob

Dat hangt ervanaf:
Als je kiest voor Windows Installeren, dan dan F8 scherm met licentiegegevens, en daarna de huidige windows gepresenteerd ziet en op de R kunt drukken van repareren, dan raak je je instellingen niet kwijt.

Let er wel op dat als je SP2 geïnstalleerd hebt in je XP, dat je dan (om een [R]eparatie-installatie te kunnen doen) een XP CD moet hebben met SP2 daarin geintegreerd (kijk op Google op "SP2 XP Slipstream" om te achterhalen hoe je zo'n SP2 geïntegreerde cd kunt maken als je die niet hebt nu, of gebruik nlite (http://www.nliteos.com) voor dat doel).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan