Opnieuw instellen afbeeldingen importeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter showa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

showa

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Toen ik de eerste keer mijn foto camera op de pc heb aangesloten kreeg ik vragen of ik de fotos na het importeren van de camera wilde wissen, en in welke map ik de afbeeldingen wil opslaan.
Nu zou ik hie wat wi;;en aanpassen, maar ik kan dit nu nergens meer instellen.
Via configuratiescherm heb ik alles weer op standaard gezet, maar wanneer ik de camara aansluit word er direct in de map opgeslagen welke ik in het verleden heb aangegeven, waar kan ik dit aanpassen of opnieuw instellen?

Ik gebruik windows 7,
de oplossingen welke op de windows site worden aangegeven werken tm punt twee.
hierna worden de afbeeldingen geimporteerd. Het scherm wat bij punt 3 word gesuggereerd krijg ik dus niet in beeld.
Daarnaast vind ik het ook niet prettig dat er steeds een nieuwe map word aangemaakt.
Als ik foto's maak wil ik toch zelf aangeven in welke map ik deze wil opslaan?

Wellicht kun je proberen die map waar de foto's in worden opgeslagen te verwijderen.
De foto's die daarin staan even kopieren naar een andere map. Is dat wat.

Ten 2e
Probeer deze eens. Nieuwe map maken. Geef die map de naam voorbeeld 1
Als je de camera aansluit met je USB dan opent zich toch een scherm.
Open dan en selecteer alle foto's. Dan knippen en plakken of kopieren en plakken de foto's naar de map voorbeeld 1

Knippen en plakken dan verdwijnen ze ook onmiddellijk van je toestel.
En kopieren en plakken dan blijven ze erop staan.

Zo doe ik hetzelf ook. Ik heb verder een externe harde schijf en maak meteen een backup van map voorbeeld 1 op die externe schijf.;)

de tweede suggestie spreekt mij wel aan, maar ik blijf het vreemd vinden dat ik geen andere map meer kan aanwijzen om foto's in op te slaan.

willigt is er nog iemend die dit weet op te lossen.

frans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan