Opnieuw last van bluescreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

okkie360

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2014
Berichten
9
Hallo mensen.

Had een week geleden een post gepost over een bluescreen. Met de hulp van wat mensen heb ik het samen met een vriend dat kunnen oplossen.

Maar sinds vandaag heb ik weer last van een andere bluescreen. Naamloos.jpg

Hopelijk weten jullie wat het probleem is.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Youtube filmpje

Bedankt voor het reageren.

Heb het advies van het filmpje gevolgt en hoop dat het lukt. Wordt dus vervolgd.:d
 
Helaas maar het heeft niet geholpen. Heb er nog steeds last van.
Maar als het een probleem is met de warmte kan ik dan niet op een bepaalde manier de ventilatoren sneller laten draaien zodat ze beter afkoelen?

Ik heb het vooral als ik ARMA 3 aan het spelen ben.
 
Goed, gaan we van voren af beginnen:
Welke onderdelen heb je in je systeem zitten en wat zijn de temperaturen ervan?
Welke kast zit er om heen, en hoeveel (extra) fans heb je aangesloten, en welke kant blazen ze op?
Wat is je besturingssysteem?
Heb je andere koelers gemonteerd dan wat er standaard geleverd zijn?
 
En ik ook moet nog bijvragen, ..... is het game wel draaibar met je eigen video-kaart ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een alienware Aurora met de standaard koeling die erin zit. Weet niet hoeveel fans er in zitten

Bekijk bijlage DxDiag.txt

Het enigste wat ik mis sinds de nieuwe installatie van windows van vorige week is mijn thermal control,
daar mee kon ik de vents sneller later draaien als ik ging game zodat mijn onderdelen niet te warm werden.

Als ik niet aan het game ben hangt de temperatuur rond de 40 graden voor cpu en moederboord en de rest is tussen de 25 en 35 graden
 
Laatst bewerkt:
en als je dan wél aan het gamen bent, hoe hoog zijn de temps dan?
 
als ik aan het game ben gaat mijn mijn core (zoals Speedfan het aangeeft) naar de 60 mijn videokaart naar de 50-55 en de rest gaat 5 graden hoger

Ik kan helaas niet kijken hoe hoog alles is als ik precies de bluescreen krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan