Opnieuw nummeren voor bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

greetings

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2014
Hallo,

Ik gebruik Office 2007.
In een Word document wil ik voor de bijlagen opnieuw pagina's gaan tellen. Format: pagina X van Y in de voetnoet.
Nu begint in de bijlagen de nummering voor X wel opnieuw bij 1, maar Y telt gewoon door vanaf de vorige pagina's. Dus je krijgt bijvoorbeeld 1 van 100, 2 van 100 etcetera.

Hoe kan ik Y opnieuw bij 1 laten beginnen?

Heb je voor de eerste pagina van de bijlagen een nieuwe sectie aangemaakt / gestart en in het verlengde daarvan, als je een nieuwe sectie bent begonnen, heb je dan de sectie ontkoppeld van de vorige?

Laatst bewerkt:
Ik had inderdaad een tweede sectie gemaakt, maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met ontkoppelen.
Ik heb voor nu handmatig het laatste paginanummer van de bijlagen op de plek van Y ingevuld. Dat blijkt te werken, al moet ik het wel zelf in de gaten houden of het aantal pagina's niet wijzigt.

Volgende issue is trouwens de volgende. Ik wil eigenlijk de bijlagen in Romeinse cijfers vermelden. Dat kan handmatig, maar in de index wordt dit niet overgenomen, daar staat gewoon 1,2,3 etc.

Lees dit eens aandachtig door. (weliswaar voor '13, maar het gaat om het principe)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan