Opnieuw opstarten... :S

• Onderwerp starter Onderwerp starter knN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

knN

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Hey peeps,

Ik heb Windows XP pro (SP2) (zelfde probleem met vista) Als ik computer opnieuw opstart dan doet ie echt vet raar dan stopt ie computer hoor je gewoon lopen en dan gaat monitor lampje knipperen en doet ie niks totdat je zelf uitzet en weer aandoet... En ook al staat er nog geen besturingssysteem op... Kent iemand dit probleem wat ik daarvoor moet doen?

Thnx !!

Cheers...

Begin eerst eens met een andere voeding.

Heb je het probleem nog dan wordt het verder zoeken.

Begin eerst eens met een andere voeding.

Heb je het probleem nog dan wordt het verder zoeken.

En kan wel gewoon in windows enzo komen alleen als ik drivers of andere software installeer en dan opnieuw opstart dan doet ie dat is best irritant bij het instaleren van Vista.. Dan leest ie hem gewoon niet meer :S

Hoi,

Ik heb exact hetzelfde probleem, sinds ik twee dagen geleden Vista HP (als dualbootsituatie) heb geïnstalleerd.
In plaats van BOOT.INI wordt nu BCDEDIT.EXE uitgevoerd (meen ik te weten) voor het keuzemenu: Vista of 'Oudere versie van Windows'. en daar zit het 'm volgens mij in .....

Of ik nu herstart vanuit XP of Vista is lood om oud ijzer: hij 'hangt' en ik moet de pc uit- en weer aanzetten met de knop op de pc.

Hoi,

Ik heb exact hetzelfde probleem, sinds ik twee dagen geleden Vista HP (als dualbootsituatie) heb geïnstalleerd.
In plaats van BOOT.INI wordt nu BCDEDIT.EXE uitgevoerd (meen ik te weten) voor het keuzemenu: Vista of 'Oudere versie van Windows'. en daar zit het 'm volgens mij in .....

Of ik nu herstart vanuit XP of Vista is lood om oud ijzer: hij 'hangt' en ik moet de pc uit- en weer aanzetten met de knop op de pc.

Jep dat is em maar Wie weet daar een oplossing voor want ik kan niet normaal instaleren :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan