opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertjezzzz

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
bste lezers

ik bezit een amd 1600MHz;256 fysiek geheugen;geforce4 MX440 videokaart:en creative SB live en om de haverklap geeft de computer het probleem dat deze plotseling afsluit en opnieuw op start.
mijn vraag waar kan dit aan liggen en zijn er programma's die dit registreren en aan geven waar het probleem ligt.
ik gebruik windows xp

mvr grt bert

Ik zou als eerste het automatisch opnieuw opstarten bij een systeemfout uitschakelen:
Rechtsklik op Deze Computer, kies voor eigenschappen, ga naar het tabblad Geavanceerd en klik bij Opstart- en herstelinstellingen op de knop Instellingen. Haal onder Systeemfouten het vinkje weg bij De computer automatisch opnieuw opstarten.
Als er nu weer een 'crash' komt, dan start ie niet opnieuw op, maar zie je hoogstwaarschijnlijk een foutmelding. Post die hier, dan zien we verder...:)

Hoi
Probeer dit eens Rechter muis deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart en herstelinstellingen>instellingen en hier het vinkje weg nemen bij deze computer opnieuw opstarten.Ipv opnieuw opstarten krijg je nu een blauw scherm met een foutmelding en deze foutmelding post je hier.

En kijk ook nog even in je foutenlogboek:
start/config.scherm/syst.beheer/comp.beh/logboeken.
Kijk maar in toespassingen en systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan