Opnieuw Opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
kword helemaal van mijn computer soms. Zit ik lekker te msnen start dat ding weer opnieuwop.. of tijdens een spel ofzo.. weet iemand wat ik hier aan kan doen.. en wat ik ook ZELF eraan kan doen....

Rarevent:evil:

Klik rechts op deze computer > eigenshappen > Tabblad geavanceerd > Opstart en hesterinstellingen > instellingen > haal het vinkje weg bij "De computer automatichs opstarten"

Dan krijg je als het goed is een foutmelding in plaats van dat de pc opnieuw opstart.

Staat automatisch opstarten uitgevinkt?
Heb je de temperatuur gecontrolleerd of deze niet te hoog wordt (stof).

Opnieuw opstarten tijdens een spel , kan idd de temperatuur zijn . Maar ook een brakke voeding die net ff wordt overbelast tijdens het spelen van een spel .

dat automatisch opstart vinkje kan ik niet vinden.. dat van opstart en herinstelling kan ik neit vinden.. (kheb windows XP)
en dat van de temperatuur hoe kan je dat checken (en is dat programma makkelijk in gebruik :D )

kiek hier eens

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    45,4 KB · Weergaven: 28
  • 2.jpg
    2.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
okee!! het lukte kheb het vinkje zegmaar weggehaald :p khoop dat het opnieuw opstarten nu ophoud in ieder geval bedankt

rarevent zei:
okee!! het lukte kheb het vinkje zegmaar weggehaald :p khoop dat het opnieuw opstarten nu ophoud in ieder geval bedankt

Ja, dat houd op, je krijgt er nu een prachtig blauw scherm voor terug:eek: , met een foutmelding, die je hier kunt analyseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan