opnieuw starten

• Onderwerp starter Onderwerp starter atze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

atze

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2001
Stop 0x00000024

hallo

De pc van mijn vader amd 2800+ XP PRo 80 gb 512 mb ram. Start op rare momenten opnieuw op. Steeds in windows.De ene keer toen ik Hijack this wou draaien dan zie je ineens weer je POST scherm. Maar bijvoorbeeld HDD en mem test via flop loopt hij wel goed door. Die waren trouwens goed. Op me oude werk hadden we soms problemen met DVD spelers die door een update van MS niet goed werkte, al deed je er een dvd in startte hij opnieuw op. In deze pc zitten ook Lite on branders.

iemand enig idee??

Laatst bewerkt:
Even een blauw scherm tevoorschijn toveren voor de foutmelding:

Rechtermuisklik op Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > "Opstart en herstelinstellingen" Instellingen > Haal het vinkje bij "De computer automatisch opnieuw opstarten" weg. en klik op OK en nog eens OK. Ga nu gewoon iets doen op je computer tot je computer weer opnieuw wil opstarten. Dit keer zul je een blauw scherm krijgen als het goed is. Schrijf de foutmelding op die je krijgt, bijvoorbeeld: Error code 1000008e. Het bestand bestand.dll.....

Plaats vervolgens die melding hier.

ok bedankt ik ga het proberen! :thumb:

Stop 0x00000024 or NTFS_FILE_SYSTEM

en

Stop 0x0000008E

Ik heb de schijf al op fouten gecontroleerd. Chkdsk via recovery console. Zou het komen omdat er beveiligign op zit?

Ik heb gister die schijf gecontroleerd, en nu heb ik die error weer.

ik heb al gedaan wat ze bij ms zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan