opnieuw starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanan

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Mijn computer: HP , XP Home Edition

ik wil mijn pc opnieuw starten. dus helemaal opnieuw zoals het was bij fabrieksinstellingen. ik heb met mijn pc geen cd bij gekregen, dus ik heb een herstel cd gemaakt via windows.

van die herstel cd waren er 4 keuzemogelijkheden:
1. systeemherstelpartitie verwijderen
2. nieuwe gegevenspartitie maken
3. microsoft herstelconsole uitvoeren
4. systeemherstelprogramma vanuit de herstelpartitie starten

ik heb al een keertje mijn pc opnieuw gestart met optie 2 maar die kan je maar 1 keer uitvoeren.
En nu heb ik optie 3 gedaan en ze vroegen bij welke windows-installatie wilt u zich aanmelden? - C:/miniNT, -C:/I386, D:/Windows

ik heb windows gedaan en ze vroegen om een administrator wachtwoord maar dat heb ik niet en nou kan ik niet verder.

kan iemand mij helpen?

Moet me daar toch eens in gaan verdiepen.

Volgens mij moet je Optie 4 hebben

BANDIT123 zei:

ik heb optie 4 gebruikt maar dat zeggen ze error

stop: c00000218 registery file failure

corrupt, absent

Hanan zei:
ik heb optie 4 gebruikt maar dat zeggen ze error

stop: c00000218 registery file failure

corrupt, absent

als je weet wat ik moet doen, moet je me maar antwoordt geven
ze zeggen gewoon error ofz. wat ik daarnet al zij iets met system32 ja file failure

alvast bedankt.

BANDIT123 zei:

als je weet wat ik moet doen, moet je me maar antwoordt geven
ze zeggen gewoon error ofz. wat ik daarnet al zij iets met system32 ja file failure

alvast bedankt.

En als je van de eerste recover cd opstart,dus opstarten waarbij in de Bios de CDROM als eerste Boot staat

BANDIT123 zei:
En als je van de eerste recover cd opstart,dus opstarten waarbij in de Bios de CDROM als eerste Boot staat

wat bedoel je met eerste boot? ja als zonder cd gewoon F10 klikt komt hetzelfde, en met cd optie 4 ook. dan gaat hij laden en daarna komt een blauwe scherm met error

BANDIT123 zei:

maar mijn pc doet gewoon raar de laatste tijd, hij gaat ook vanzelf uit opeens , ik denk dat ik virus heb want ik heb foutenrapport gestuurd en ze zeiden je hebt virus en soms ook een foutenrapport door een stopfout van een stuurprogramma, ik denk dat dat komt door een driver die ik heb geinstalleerd voor een spel voor me videokaart maar nu heb ik het spel weer verwijderd kan ik ook gewoon die driver verwijderen?

me pc doet gewoon vreemd daarom wil ik gewoon alles opnieuw starten.

Kan je je C schijf dan niet Formateren en dan alles er weer opzetten,ander alternatief zou ik niet weten

BANDIT123 zei:
Kan je je C schijf dan niet Formateren en dan alles er weer opzetten,ander alternatief zou ik niet weten

C: schijf formateren hoe doe je dat ? en wat houd dat eigenlijk in? gaat alles gewoon weer opnieuw zoals het was?

Ik ben niet zo goed op de hoogte hoe ze met die HP/Compaq Recover partities werken

BANDIT123 zei:
Ik ben niet zo goed op de hoogte hoe ze met die HP/Compaq Recover partities werken

ik heb geen idee hoe dat werkt allemaal. maar wat is formateren dan eigenlijk?

BANDIT123 zei:
Als je een XP cd hebt is dat het makkelijkst

ja maar ik heb geen cd erbij gekregen met mijn pc. dus ik moet deze instructies denk ik maar volgen.

BANDIT123 zei:
Denk het wel,maar als fout ga niet mij de schuld geven

maar wat zal er dan fout kunnen gaan ? dit is toch het herinstalleren. opnieuw starten :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan