Mijn computer: HP , XP Home Edition
ik wil mijn pc opnieuw starten. dus helemaal opnieuw zoals het was bij fabrieksinstellingen. ik heb met mijn pc geen cd bij gekregen, dus ik heb een herstel cd gemaakt via windows.
van die herstel cd waren er 4 keuzemogelijkheden:
1. systeemherstelpartitie verwijderen
2. nieuwe gegevenspartitie maken
3. microsoft herstelconsole uitvoeren
4. systeemherstelprogramma vanuit de herstelpartitie starten
ik heb al een keertje mijn pc opnieuw gestart met optie 2 maar die kan je maar 1 keer uitvoeren.
En nu heb ik optie 3 gedaan en ze vroegen bij welke windows-installatie wilt u zich aanmelden? - C:/miniNT, -C:/I386, D:/Windows
ik heb windows gedaan en ze vroegen om een administrator wachtwoord maar dat heb ik niet en nou kan ik niet verder.
kan iemand mij helpen?
ik wil mijn pc opnieuw starten. dus helemaal opnieuw zoals het was bij fabrieksinstellingen. ik heb met mijn pc geen cd bij gekregen, dus ik heb een herstel cd gemaakt via windows.
van die herstel cd waren er 4 keuzemogelijkheden:
1. systeemherstelpartitie verwijderen
2. nieuwe gegevenspartitie maken
3. microsoft herstelconsole uitvoeren
4. systeemherstelprogramma vanuit de herstelpartitie starten
ik heb al een keertje mijn pc opnieuw gestart met optie 2 maar die kan je maar 1 keer uitvoeren.
En nu heb ik optie 3 gedaan en ze vroegen bij welke windows-installatie wilt u zich aanmelden? - C:/miniNT, -C:/I386, D:/Windows
ik heb windows gedaan en ze vroegen om een administrator wachtwoord maar dat heb ik niet en nou kan ik niet verder.
kan iemand mij helpen?