Opnieuw Vista installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemtim

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Beste lezers,
Misschien is het makkelijk, misschien is het moeilijk; ik ben niet zo'n kenner van besturingssystemen.
Ik zit met het volgende; Ik heb ergens in mei een laptop met Vista gekocht, omdat ik ging stage lopen. Bij dit bedrijf werkt iedereen met XP (vanwege intern netwerk of iets dergelijks). Ze hebben toen mijn windows ge-downgrade naar XP. Nu kan je al raden dat ik daar klaar ben en mijn Vista terug wil hebben.Maar dat kunnen ze niet, want ze werken alleen met XP (blablabla). Ik heb uiteraard de originele productkey aan de onderkant van mijn laptop, maar hoe krijg ik Vista terug aangezien ik geen Vista installatie DVD heb. En als ik Vista dan installeer, ben ik dan alles op mijn harde schijf kwijt?

Bedankt!

Hoi,

Heb je geen recovery partitie op de hd staan? En ja je ben alles op de hd kwijt bij een schone installatie. Daarom is het verstandig om de bestanden die je wilt bewaren op een usb of een externe hd te zetten of op dvd te branden.

Modag

Bedankt voor de snelle reacties,
Nee ik heb geen recovery DVD, wel van mijn PC (misschien dat ik die ook kan gebruiken?)
Merk= DELL LATITUDE E4300

Excuus, ik ga eerst even rond neuzen of ik die recovery partitie kan vinden (ik las DVD:rolleyes:)

De eerste recovery is van 7oktober...dus geen Vista. Erg stom ja dat ik die niet eerst aangemaakt heb, maar ik stond ineens voor de ICT-afdeling en die konden 'm meteen downgraden. Stom stom stom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan