opnieuw Windows 98 geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jankiebold

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Hallo allemaal , ik heb opnieuw win98 geinstalleerd , maar nu mis ik mijn driver voor mijn videokaart , heb alleen 2 of 16 kleuren

Ik heb een compaq presario 5221 desktop pc
hier zit volgens mij een standaard vga kaart op.

wie o wie helpt mij even voor een juiste driver ???????
:confused:

Oke heb ik gedaan , dan geeft de wizard aan dat ik een "standaard pci adapter vga" hebt.

ook geeft hij aan dat ik 2 videokaarten heb , hoe moet ik nu verder handelen ?:(

mvg. jan

Hoi,

Misschien dat je een onboard videoship op je moederbord hebt en een pci kaart dus je zal denk ik even naar de gegevens van je pci videokaart moeten kijken, neem aan dat de monitor daar op aan gesloten is dit kan je ook even aan de achterkant van je pc controleren als de stekker van je monitor in de 1 van de onderste sloten zit dan wordt de pci aansluiting gebruikt.
Heb je de moederbord driver etc wel gevonden en geinstalleerd?
modag

Laatst bewerkt:
heb gekeken , aan de achterkant zit bovenin een aansluiting voor een monitor (zit ook een afbeelding van monitor naast) , maar als ik hem daar op aansluit heb ik helemaal geen beeld.

De monitor zit op een andere aansluiting onder waar ik wel beeld heb , maar er staat niks bij die aansluiting.

moederboord drivers weet ik niet , heb vanmiddag alleen win98 erop gezet.

jan.

Hoi,

Voor de andere drivers heb je al gekeken in mij tweede link in mij eerste bericht?
En geeft pc wizard geen mer of type van je pci videokaart?

Modag

ja bij de tweede link heb ik gekeken , kom je bij compaq maar daar vind ik geen drivers voor de videokaart.

wel staat er " ATI " voor de standaard grafische videokaart vga

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal , ik heb opnieuw win98 geinstalleerd , maar nu mis ik mijn driver voor mijn videokaart , heb alleen 2 of 16 kleuren

Ik heb een compaq presario 5221 desktop pc
hier zit volgens mij een standaard vga kaart op.

wie o wie helpt mij even voor een juiste driver ???????
:confused:

ja bij de tweede link heb ik gekeken , kom je bij compaq maar daar vind ik geen drivers voor de videokaart.

wel staat er " ATI " voor de standaard grafische videokaart vga

Volgens Ciao.co.uk heeft dat systeem een ATI Rage LT Pro. Op deze pagina zie je drivers voor de verschillende ATI Rage-kaarten voor Windows 98 en Windows Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan