oprea in configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

elzemanneke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,
sinds ik met Opera begon,versie 10.00 is er bij iedere update een vermelding bijgekomen en staat er nu Opera 10.00,10.10,10.51,10.52,10.53 in het configuratiescherm/software.
Vermits een oudere versie bij een update niet verwijderd word , stel ik mij de vraag,moet ik de oude versie zelf verwijderen en dit zonder verlies van bladwijzers of is deze nodig als ondersteuning voor de nieuwere versie?

Hoe bladwijzers opslaan en terug plaatsen in opera?

Ik weetniet hoe het met dat configuratiescherm probleem zit, waarschijnlijk is het ding gewoon in de war, ik betwijfel of er echt meerdere versies op je PC staan.

De makkelijkste manier om je bladwijzers te bewaren is Opera link te gebruiken. Je moet je dan wel even inschrijven bij my.opera.com. je kunt je bladwijzers dan online opslaan en synchroniseren met andere installaties van Opera (b.v. op een laptop of mobiel)

Mocht je dat niet willen, bladwijzers worden opgeslagen in je profiel in het bestand bookmarks.adr De locatie van je profiel kun je vinden door about:opera in de adresbalk te tikken en op enter te drukken.

EDIT: ah, je kunt natuurlijk ook gewoon export bookmarks en daarna import bookmarks gebruiken, te vinden onder grote rode O->settings->import and export

Laatst bewerkt:
oplossing

hallo,
ik heb alle versies verwijderd en de bookmarks opgeslagen en ook opera link gebruikt voor alle zekerheid en bij het terug installeren van opera 10.53 stonden de bookmarks netjes waar ze moesten staan.
Er was nog wel een probleem met versie 10.00,bij deze werd het bestand installer.msi niet gevonden en moest het via System mechanic verwijderen .
Alles is dus terug netjes in zijn plooitjes gevallen.
Dank u wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan