Oproep wordt onmiddelijk verstuurt naar voicemail (ngage,mobistar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimster

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Steeds wnr een persoon me probeert op te bellen krijg ik niet eens de kans deze te beantwoorden, hij wordt meteen doorverbonden met mijn voicemail.
zijn hier oplossingen voor?

Het klinkt of je nummer direct staat doorgeschakeld naar je voicemail. Het beste kun je inderdaad contact opnemen met je provider.

ik heb al eens geprobeert via de infolijn, maar er is niet echt een algemene vragen kanaal.
Enkel technische problemen met wap,mms en dergelijke.
ik heb nu dus een mail geschreven naar mobistar met mijn probleem.
Hopelijk kunnen zij een antwoord geven.

Bel zelf eens naar je telefoon? Ist dan ook zo? Heb je wel bereik op het moment dat je gebelt wordt? Volgens mn vriendin is Mobistar niet echt super qua bereik. (Of was't nou Base?). Ben je niet aan't gamen op dat moment?

Kijk hier ook eens.

nee hoor bij elk nr heb ik het voor ='( . trouwens die faq documenten heb ik al eens doorgenomen, zonder resultaat ='( . Mss erover gekeken maar dat zou toeval zijn :)

Er zal vast een code zijn die je kunt intoetsen om een doorschakeling uit te zetten. In Nederland heb je codes als *21*telefoonnummer# voor direct doorschakelen en #21# om het weer op te heffen. Verder kennen we *61*telefoonnummer# voor indirect doorschakelen (telefoon gaat eerst een paar keer over en schakelt dan pas door) en #61# om dit weer op te heffen.

Heb je geen instructieboekje van Mobistar waar dit soort codes in staan?

Hey geen ervaring met een ngage of mobistar meer in de meeste gevallen kan je dit in een menu instellen...

kijk even bij oproepinstellingen of call forwarding hier zou je dan op status kunnen drukken en zo krijg je dan te zien welke optie's aanstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan