oproepen bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinckenborgh

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Als ik een bijlage oproep,of een verwijzing naar een bijlage wil openen,deed hij dit vroeger direkt en verscheen het artikel of progamme in volledig beeld op het scherm,nu knippert echter uitsluitend een melding op de onderste balk,als ik dat aanklik,komt de pagina in het klein,dan moet ik nogmaals vergroten.Erg omslachtig,terwijl het eerder ineens ging.Wat is er mis?En hoe kan een senior als ik,dit verhelpen?

Door het kleine venstertje verschijnt,eerst te vergroten door met de muis te slepen tot de gewenste grote,dan zullen de volgende vensters in de deze grote worden geopend!

Door het kleine venstertje verschijnt,eerst te vergroten door met de muis te slepen tot de gewenste grote,dan zullen de volgende vensters in de deze grote worden geopend!

Inderdaad,hartelijk dank.
Ik krijg wel eerst een melding in de onderste balk die ik dan moet aanklikken.
Is hier ook een oplossing voor?Voorheen kreeg ik zo`n bijlage direkt op het schem,dus zonder de vermelding in de onderbalk.Niet hinderlijk hoor,maar als het nog sneller kan....

Ik heb soms hetzelfde probleem met Powerpoint bijlagen, de ene keer opent het full screen en een andere keer geminimaliseerd (taakbalk), zeer irritant, heb vooralsnog geen oplossing voor dit probleem kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan