Opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Win ME

Geachte helper,
Ik heb """denk ik""" bij het opruimen wat verkeerds gedaan maar echt, ik weet niet wat en waar ik de oplossing moet zoeken om het volgende te voorkomen.

Bij het opstarten van deze computer krijg ik eerst het volgende venster, zie bijlage bovenste venster, kan het gewoon wegklikken en daarna komt dan het venster, zie bijlage venster onderste. een 4tal keer, daana komt het niet meer, klik hier steeds restore old.

Het helpt allemaal niets, bij iedere nieuwe start komen ze weer. Veroorzaakt gelukkig geen storend probleem ( tot nu toe nog niet vastgesteld), het is ALLEEN heel vervelend, deze handelingen steeds te moeten herhalen.

Kunt U mij een advies geven s.v.p., hoe dit euvel te elimineren?

B.v.d. & m.v.g.
Ko

Ik zie geen vensters?

Kan je window's ME, kan je geen systeemherstel meer plegen, van wanneer het system wel goed liep.

Laatst bewerkt:
Win ME

Puppie & Humpe bedankt voor de reactie. Kwam vandaag pas weer op Helpmij, sorry!

Puppie,
Ik moet eens nagaan waarom je mijn bijlage niet kon openen!

Humpe,
Inderdaad heeft ME een system restore, wist ik niet!
Klik dit aan en krijg een bericht(zie bijlage) .
Low on disk space, 200MB required.
Nu vind ik op partititie C, free space 2,18 GB en
op D, free space 3,19 GB
Begrijp dus dat LOW niet?

Ko

Bedoel je de bijlagen van outlook.

WinME

Humpe,
Ik had toch een bijlage toegevoegd!
Ik had dat venster waarin geschreven wordt over die 200MB met Gadwin, een screenshot van dat venster gemaakt en dat bijgevoegd. Ik voeg in de bijlage dit venster nog eens toe!
Bedankt voor je reactie,
Ko

Ja stom daar heb ik over heen gelezen. Je hebt gelijk. Verder zou ik het zo niet weten.

Win ME

T.a.v. Puppie

Bijgaande de bijlagen, zie voorgaande correspondentie!
Ik kan maar een bijlage per bericht meesturen, denk ik!
Ik stuur dus nog een volgend bericht.
Ko

Voor de goede orde;
Mijn vraag heeft zichzelf opgelost. Heb geen idee wat ik veranderd heb.
Wel veel geprobeerd ME te herstellen als voorgesteld, dat lukte mij niet, heel ingewikkeld.
Allen nogmaals bedankt,
Ko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan