opschonen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerardbaart

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
191
ik zou graag mijn nieuwe laptop in "goede conditie" willen houden, en ben op zoek gegaan naar zgn cleaners. Maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien: DCLEANER, REGCLEANER, CCLEANER, REGISTRY MECHANIC ENZ, ENZ, sommigen zijn gratis voor anderen moeten betaald worden ( waarom zou je iets kopen als er freeware is trouwens???) Maar goed: wie kan mij een programma'tje aanraden. Het liefst natuurlijk een "all in one" maar ik weet niet of dat bestaat.
alvast bedankt!!
 
eerlijk gezegd: regcleaners en vooral freeware vertrouw ik nooit. ik heb op de laptop een goeie virusscanner en daarbij goed opletten wat je download. gratis spul wat via pop ups zichzelf aanbied: nooit doen dan hoef je je pc eigenlijk nauwelijks te onderhouden
 
Ccleaner werkt erg goed en doet het meeste wat je wilt en is gratis. Gratis of betalen is altijd lastig. Maar de meeste van al die tool doen allemaal hetzelfde en is het niet nodig om ervoor te gaan betalen als er zeer goed en betrouwbare gratis versie zijn,
 
Laatst bewerkt:
hoi, ccleaner is een goed programma,voor het register opruimen hiermee kan je een backup opslaan.
verder Ad-Aware SE en Spybot-search & destroy.
verder een goede virus scanner
hiermee kan je de laptop aardig schoon houden.
 
Bedankt voor alle reacties :thumb:

ik heb nu ccleaner, spybot S&D had ik al, ook heb ik AVAST als virusscanner, wat voegt AD-AWARE nog toe??.
Beveiligen vindt ik OK, noodzakelijk zelfs, maar ik wil niet allerlei progjes op de achtergrond hebben draaien die allemaal het zelfde blijken te doen. en waardoor mijn pc trager wordt
 
AD-AWARE is vergelijkbaar met spybot S&D.

Vaak vindt de 1 weer net weer andere dingen dan de andere dus is verstandig om ze beide te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan