Besten,
ik ben bezig met het maken van een formulier, met hierop een knop om de info uit het formulier op te slaan in een bestand. Dit bestand moet de naam krijgen met de waarde uit een cel (C2 in dit geval). Nu heeft de macro gewerkt, en na enige wijzigingen werkt hij niet meer. Hopelijk kan iemand aangeven waar ik overheen kijk. De bestandslocatie heb ik in de code hieronder ingekort, en die klopt (4 dubbele check inmiddels) ;-).
ik ben bezig met het maken van een formulier, met hierop een knop om de info uit het formulier op te slaan in een bestand. Dit bestand moet de naam krijgen met de waarde uit een cel (C2 in dit geval). Nu heeft de macro gewerkt, en na enige wijzigingen werkt hij niet meer. Hopelijk kan iemand aangeven waar ik overheen kijk. De bestandslocatie heb ik in de code hieronder ingekort, en die klopt (4 dubbele check inmiddels) ;-).
Code:
Private Sub cmbPersKKOpslaan_Click()
'zoeken naar lege cel na C3 (=C3) en deze activeren
Cells.Find(what:="", After:=Range("C3"), LookIn:=xlValues, LookAt:=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False).activate
'invullen functie
With Sheets("technische kennis CNS")
ActiveCell.Offset(0, 0) = Me.cmbFunctie.Value
End With
'zoeken naar lege cel in rij jaar en deze activeren (WERKT)
Cells.Find(what:="", After:=Range("C4"), LookIn:=xlValues, LookAt:=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False).activate
'invullen van de score (WERKT)
With Sheets("technische kennis CNS")
ActiveCell.Offset(0, 0) = Me.txtJaar.Value
ActiveCell.Offset(1, 0) = etc.
End With
'opslaan persoonlijke kenniskaart met naam van werknemer
Dim Bestandsnaam As String
Bestandsnaam = "G:.....\" & Range("C2").Value & ".xlsm"
ThisWorkbook.SaveAs Bestandsnaam
'openen werkboek afdelingsoverzicht kenniskaart CNS
Workbooks.Open ("G:\04_Monodisciplinary\01_Knowledge_Development\Knowledge Management\kennis in kaart\2.under construction\K.I.K. templates under construction\proefversies\CNS\afdelingsoverzicht kenniskaart CNS.xlsm")
'activeren juiste sheet, d.w.z. sheet met juiste jaartal
Application.Goto Sheets(txtJaar.Value).Cells(1)
'afdelingsoverzicht kenniskaart CNS wordt niet zichtbaar geopend
ActiveWindow.Visible = True
'zoeken naar 1e lege cel in afdelingsoverzicht discipline CNS (WERKT)
Cells.Find(what:="", After:=Range("A2"), LookIn:=xlValues, LookAt:=xlPart, SearchOrder:=xlByColumns, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=False).activate
'invullen waarden uit formulier in afdelingsoverzicht discipline CNS
With ActiveCell
ActiveCell.Offset(0, 0) = Me.cmbFunctie.Value
etc.
End With
'opslaan afdelingsoverzicht discipline CNS
ThisWorkbook.Save
ActiveWorkbook.Close
'alle velden leeg maken
Me.txtAppBowStern.Value = ""
etc.
End Sub