• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaan Excel 2000 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bios
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bios

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2002
Hallo, Wanneer ik een Excelsheet met macro'swil "saven" krijg ik de melding dat een bepaalde feature niet ge-installeerd is, vervolgens word er gevraagd om deze te installeren, ik plaats de Office2000 cd in het apparaat hierna krijg ik de melding
"Internal Error 2709" wanneer ik deze wegklik komt de melding: "microsoft Excel cannot install the necessary file due to Windows installer error 1603.
Fatal error during installation".

Ik heb complete Office pakket al meerdere keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar steeds komt dit probleem terug.

Er is een probleem met je windows.
Je windows installer werkt niet.
Probeer een windows herstel uittevoeren?

jean

Klinkt als een probleem dat wat dieper in het registery zit opgesloten, en dat krijg je niet weg met alleen maar verwijderen of opnieuw installeren van Office. Dit verschijnsel heet "slack". Restbestanden die hardnekkig achterblijven.

Er is een tooltje van Microsoft voor dit soort ellende: de Windows Installer Cleanup Utility. Dit programmaatje verwijdert ALLE registery verwijzingen van een programma naar keuze.
Download dit programma HIER

Verwijder alle installatiebetanden van Office en installer het pakket opnieuw. Dat zou het probleem definitief moeten oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan