opslaan gedownloade bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

unorthodox

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
5
Hoi,

Gister op de computer van mijn ouders gewerkt en mijn bestand via een mail gedownload en hele dag in Word er an gewerkt. Aan het eind van de dag 'opslaan' gedrukt en computer uitgedaan. Nu zoek ik het bestand maar is het er niet. Als ik het bestand nu weer open en 'opslaan als' druk zie ik dat het in de map temporary files terecht komt. Betekend dit dat de files elke dag weer worden verwijderd? Enkel idee hoe ik mijn file terug kan halen?

Gaat om mijn scriptie en t zou ontzettend fijn zijn als ik mijn werk van gister weer kan vinden

kan iemand mij asjeblieft helpen?


alvast bedankt!!
 
Dan moet je kijken in welke map Temporary Files staat, en kijken of het daar in staat. zorg dat je verborgen bestanden en mappen weergeeft.
 
heb gekeken in map temporary files, maar die zijn allen leeg. Hoe kan ik verborgen bestanden laten weergeven?

dankje
 
Nu zoek ik het bestand maar is het er niet. Als ik het bestand nu weer open en 'opslaan als' druk zie ik dat het in de map temporary files terecht komt. !

Ik snap je niet....

Je zegt dat het bestand er niet meer is, maar ook dat je het weer opent en probeert opslaan als???
 
het rare is overigens dat als ik nu download en 'opslaan als' druk er een nieuwe folder wordt aangemaakt. Andere folders zijn ook blijven staan, maar er is niet 1 met een datum van gister. ??
 
Ok sorry misschien ben ik niet duidelijk

het bestand dat ik gistermorgen heb geopend, aan heb gewerkt en heb opgeslagen is weg

als test heb ik nu een ander gedownloaded bestand proberen op te slaan om te kijken waar deze terecht komt, deze komt in de map temporary files en slaan het op in een flder met datum van vandaag
 
nee dat is het rare, er zijn mappen van verschillende data maar niet 1 met de datum van gisteren

weet 100% zeker dat het bestand op is geslagen gister
 
Gewoon even de zoeken functie van windows gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan