• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opslaan in de map die ik in cell omschrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

cryptofreak1

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2014
hallo allemaal,

Ik heb een Excel document en met 1 druk op de knop haalt hij de beveiliging eraf en slaat hij het bestand op met een aantal waarden, hij slaat het op als PDF,
hij maakt het document leeg en zet de beveiliging er weer op.

maar hij slaat het bestand op in een vooraf ingestelde map,
die ik in de macro weergeef (ChDir "C:\Users\Gebruiker\Desktop\Factuur\Test bestanden")

Code:
    ChDir "C:\Users\Gebruiker\Desktop\Factuur\Test bestanden"
    ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, _
    FileName:=sPad & Range("P8").Value & "_" & Range("F4").Value & "_" & "Bonnr" & "_" & Range("F5").Value & ".pdf", _
    Quality:=xlQualityStandard, IncludeDocProperties:=True, IgnorePrintAreas:=False, _
    OpenAfterPublish:=Treu

Nou wil ik graag in het tabblad een CELL hebben waar ik bv. ((C:\Users\Gebruiker\Desktop\Factuur\Test )) invul en dat hij het daar opslaat.
ik heb diversen dingen geprobeerd maar helaas.

Is er iemand die kan helpen!!!!

Laatst bewerkt:
Bekijk dit eens:

Code:
    [COLOR="#008000"]'In A1 -> "C:\Users\Gebruiker\Desktop\Factuur\Test bestanden\"[/COLOR]
    sPad = Range("A1").Value
    sFile = Range("P8").Value & "_" & Range("F4").Value & "_Bonnr_" & Range("F5").Value & ".pdf"

ActiveSheet.ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, _
    Filename:=sPad & sFile, _
    Quality:=xlQualityStandard, _
    IncludeDocProperties:=True, _
    IgnorePrintAreas:=False, _
    OpenAfterPublish:=True

Laatst bewerkt:
Ik heb het gelijk getest en het werkt perfect.

echt heel erg bedankt!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan