• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

opslaan in pdf op een sharepointsite met aangepaste bestandsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krisser

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2019
Hoi allemaal,

we moeten hier op het werk veranderen van werkwijze en zouden nu dus onze bestanden allemaal op sharepoint moeten plaatsen.
In het taxibonbestand dat ik gemaakt heb zou ik dus graag de mogelijkheid zien om via de knop "save to pdf en mail" het bestand als pdf willen opgeslagen zien, per maand in een andere folder, en ook direct in een mail gestoken zien worden met ingevulde header en body.
De maand folder heeft dan nog eens een naamgeving 1. Januari, 2. Februari .... Via een macro moet dit mogelijk zijn (denk ik) maar nog ik of mijn collega's geraken er aan uit hoe dit moet.
de naamgeving van het bestand zou opgeslagen moeten worden als zijnde de combinatie F7 + E13
Kan er iemand van jullie hier ons een helpende hand reiken?

Bijlagen

Je kan niet opslaan naar een https adres, alleen naar een locatie die via de Verkenner bereikbaar is.

en als het excel bestand zelf ook in de sharepoint(rootfolder) staat?

Wat ik al zei.
Als je er met de Verkenner bij kan dan kan je het daar opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan