Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door erbicom
Mocht je toevallig Adobe Photoshop hebben (vanaf 6.0 geloof ik) kan het daar ook mee. (save as/opslaan als en dan .pdf selecteren)
Geplaatst door erbicom
Inderdaad geen Word- of textdocumenten, wel bestaande .pdf bestanden van alle soorten en maten.
Maar je kan wel de tekst van een Worddocument knippen en plakken in Photoshop (text tool) en dat vervolgens opslaan als .pdf.
Geplaatst door erbicom
ach ja, men experimenteert wel eens wat. leuke is wel dat je nog eens een kleurtje kan aanpassen en een plaatje kan verschuiven in het document. maar ik geef toe, een pittige workaround is het wel.
Ik denk idd ook dat je er dan beter aan doet het te zippen.Geplaatst door Raceman
Dat kan wel ja, maar op die manier zal het document als afbeelding opgeslagen worden, en kan je ook geen gebruik meer maken van zoek functies e.a.
Bovendien zal het document bij het opslaan veel meer schijfcapaciteit in beslag nemen omdat het een afbeelding in plaats van tekst is.
Geplaatst door James007
Ik denk idd ook dat je er dan beter aan doet het te zippen.
7-ZIP is bijvoorbeeld gratis. Wel een ZIP-archief maken he.
James![]()
Geplaatst door James007
Ik denk dat het ging om de grootte van het bestand, en niet om het type.
Geplaatst door James007
Iedereen kan zipjes uitpakken, zit standaard ingebouwd in XP.
James![]()
Dat is waar.Geplaatst door XP_PC
Hij had het over makelijk mailen. Kun je vele kanten mee op.
Ik heb niets aan sarcastische opmerkingen.En uiteraard heeft iedereen Win XP tegenwoordig![]()
Geplaatst door James007
Dat is waar.
Ik heb niets aan sarcastische opmerkingen.
James![]()
Da's waar, foutje van mezelf. Maar de manier waarop je me dat duidelijk maakte kon toch wat vriendelijker, niet? Mais bon, ik ga er niet verder over discussieren, we zouden toch maar weer off-topic gaan.Geplaatst door XP_PC
En mensen hebben er niets aan als jij van standaarden uitgaat.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.