opslaan in Settlers 5

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Hallo,

ik heb settlers 5 (heritage) geinstalleerd en ben druk aan het spelen. ik kan het spel echer niet opslaan, lijkt het. Als ik op F6 klik komt er netjes in beeld dat het spel is opgeslagen. ik kan het alleen niet meer vinden wanneer ik in het startmenu kies voor spel laden, dan zijn alle balkjes leeg. hetzelfde geld voor wanneer ik via het menu wil opslaan. dan klik ik op de lege regel en vervolgens op opslaan.

doe ik iets fout, klopt er iets niet? alvast bedankt, emc.

Full version (dus geen demo of trial) ? En zo ja, legaal?

Enne, je hebt de te bewaren game natuurlijk een naam gegeven? louter en alleen kiezen voor saving is niet voldoende......

Laatst bewerkt:
Hallo Pasja,

Dank voor je reactie. Inderdaad de legale, volledige versie.

ik weet niet hoe ik een naam in het veld moet typen, ik klik erop maar erin typen kan niet.

als ik op F1, spel opslaan klik kom ik in een schermpje met genummerde lege vakken:
1. leeg vak
2. leeg vak
3. etc.

wanneer ik dan op 1. leeg vak klik sluit het scherm zich. dit gebeurd met zowel links als recht klikken.

Ik heb de game lang geleden zien draaien en weet zodoende niet (meer) van stap tot stap hoe het e.e.a. voor elkaar te krijgen. Enige dat ik (nog) weet staat hierboven. Maar........ als je de legale versie hebt, dan staat in de handleiding toch vast wel iets over save games?

Ik wilde dat ik het scherm voor mij zag staan, welicht dat ik het dan nog kan herinneren, maar uit het blote hoofd, ............... sorry.

hoi,

ik ga het spel even opnieuw installeren, daarna zal ik screendumps maken. dit kan echter pas maandagavond, ivm verbouwing. tot zover vast bedankt!

Hallo Pasja,

Door een waterschade wat verlaat, maar hier zijn de screendumps. ik heb gemerkt dat als ik SV afsluit en opnieuw opstart ik ook de inmiddels succesvol doorlopen kaarten kwijt ben en weer opnieuw meot beginnen. raar verhaal, hè?

Ik heb ubisoft ook benaderd, maar daar blijft het stil.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 54
  • 2.jpg
    2.jpg
    69,8 KB · Weergaven: 33
Dat is helaas niet het standaard save game screen dat ik mij herinner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan