• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opslaan in zelfde map

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxExcel

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Mijn (hopelijk) laatste probleem waar ik niet uitkom, het opslaan van de werkmap doormiddel van een knop is me gelukt, alleen ervoor zorgen dat hij in dezelfde map opslaat is het probleem, ik gebruik de volgende code:

Private Sub CommandButton1_Click()
ActiveWorkbook.SaveAs "C:\" & "Excel" & " " & Sheets("Blad1").Range("C2").Value & "." & Format(Now, "yyyy-mm-dd") & ".xls"
End Sub

Nu wordt er opgeslagen in C:\, het is de bedoeling dat hij opslaat in de map waaruit het bestand wordt geopend.
Ik heb alles al doorgespit, maar kan niet de oplossing vinden helaas, iemand die het wel weet?
Het enige wat ik kon vinden was "ThisWorkbook.Path" maar ik krijg hem niet werkend in de code.

Laatst bewerkt:
Probeer deze lijn code eens:

Code:
ActiveWorkbook.SaveAs ThisWorkbook.Path & Application.PathSeparator & Sheets("Blad1").Range("C2").Value & "." & Format(Now, "yyyy-mm-dd") & ".xls"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan