opslaan mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
312
Hallo,

Ik heb op het forum even gezocht, maar ik kon eigenlijk niet vinden wat ik zocht. Hoe kan ik alle mails uit outlook express 6 in 1 keer opslaan, gewoon als mailbestanden. Kan dit ook zonder e backup? Ik heb windows XP. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Je kan toch via exporteren al je emails in een pst-bestand opslaan?
Jan
 
Op C:\Documents and Settings\Benjamin Veldhuizen\Local Settings\Application Data\Identities\{6B020B27-02AF-4194-A7F0-4661810B4855}\Microsoft\Outlook Express staan een aantal dbx bestanden. Heb ik alles als ik deze bestanden kopieeer en later weer terug zet in deze map? Of moet ik nog meer hebben? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Geplaatst door ikbenjamin
Heb ik alles als ik deze bestanden kopieeer en later weer terug zet in deze map? Of moet ik nog meer hebben?
Als je alle bestanden uit die map ergens anders opslaat en later weer terugzet, heb je al je mail weer terug.
Het cleanup.log kun je eventueel verwijderen; dat wordt vanzelf opnieuw aangemaakt.
Ik maak zelf elke dag even een kopietje van alles in die map op een cd-rw voor het geval er iets mis gaat met mijn harde schijf - die is tenslotte al zowat 6 jaar oud.
En ook na een schone installatie van Windows zet ik alle mail op die manier in een paar tellen weer terug.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan