• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opslaan traag met 400 macros

Status
Niet open voor verdere reacties.

fdenboes

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
35
Hallo ,

Het opslaan van de excel file duurt ruim 1,5 minuut, vind ik zelf te lang!
Niet alle 400 Macros tegelijketijd gebruikt, dit is afhankelijk wat er uitgevoerd word in de Excel file.
File zelf word opgeslagen in lokale drive, in de macros zit geen enkel save code geintergreed.

Heeft het zin om save functie toe te voegen in de macro om het oplaan te versnellen of zijn er ander tricks om de opslaan tijd te kunnen reduceren?

groet

fde
 
Hallo ,

Het opslaan van de excel file duurt ruim 1,5 minuut, vind ik zelf te lang!
Niet alle 400 Macros tegelijketijd gebruikt, dit is afhankelijk wat er uitgevoerd word in de Excel file.
File zelf word opgeslagen in lokale drive, in de macros zit geen enkel save code geintergreed.

Heeft het zin om save functie toe te voegen in de macro om het oplaan te versnellen of zijn er ander tricks om de opslaan tijd te kunnen reduceren?

groet

fde

Ik vind 400 (!) macro's in 1 bestand rijkelijk veel.:shocked:
Save functie in de macro zal de savetime niet reduceren.
Ik vermoed dat er in de code zelf het eea verbeterd moet worden.
Eventueel in de opmaak van de werkbladen kan nog wat winst worden gehaald.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Met 400 macro's in één bestand kun je bijna een groothandel starten.

Cobbe

PS post eens het bestand zonder insideinfo.
 
Waarschijnlijk moet je met parameters werken om het aantal procedures terug te brengen.

Gokje: is dit nu grotendeels macro recorder code?

Wigi
 
Gokje: is dit nu grotendeels macro recorder code?

Wigi

Lijkt er wel op, maar dan nog is het erg veel. Misschien wel een wereldrecord!:p

fff Off topic: Ik dacht dat je op wintersport was.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan