Hoi allemaal ,
Heb ondestaande code gefabriceerd maar deze zou eenvoudigen kunnen .
De onderstaande code dient om een file via een dialog browser op te zoeken .
Dit adres wordt dan gecopieerd en geplakt in een veld met een eigen unieke naam .
afhangkelijk van uw ID nummer.
Maar
Ik zit een beetje met het volgende probleem .
Ik heb een tekstveld TXTOffertelink deze komt van tabel offerte.Mijn adress wordt hierin gecopieerd .Zie onderaan code.
Maar ik zou graag het veld TXTOffertelink weg laten en mijn adress 'FileNameDestination' rechtstreeks in de tabel schrijven ?
Heb al geprobeerd om Me.TXTOffertelink unvisible te maken maar dan kon ik de waarde van 'FileNameDestination' niet hiernaar toe schrijven.
Iemand een gedacht ? Hoop dat het duidelijk is
Bedankt
Heb ondestaande code gefabriceerd maar deze zou eenvoudigen kunnen .
De onderstaande code dient om een file via een dialog browser op te zoeken .
Dit adres wordt dan gecopieerd en geplakt in een veld met een eigen unieke naam .
afhangkelijk van uw ID nummer.
Maar
Ik zit een beetje met het volgende probleem .
Ik heb een tekstveld TXTOffertelink deze komt van tabel offerte.Mijn adress wordt hierin gecopieerd .Zie onderaan code.
Maar ik zou graag het veld TXTOffertelink weg laten en mijn adress 'FileNameDestination' rechtstreeks in de tabel schrijven ?
Heb al geprobeerd om Me.TXTOffertelink unvisible te maken maar dan kon ik de waarde van 'FileNameDestination' niet hiernaar toe schrijven.
Code:
Dim u As Integer
Dim Volgnummer As String
Dim StrExtensie As String
Volgnummer = "01"
FileNameDestination = "C:\" & Format(Me.CibID, "0000") & "_" & Format(CStr(Volgnummer), "00") '& ".Doc"
For u = 1 To 99
If fileExists(FileNameDestination) Then
Volgnummer = Volgnummer + 1
FileNameDestination = "C:\" & Format(Me.CibID, "0000") & "_" & Format(CStr(Volgnummer), "00") '& ".Doc"
Else
Exit For
End If
Next
getFileName 'Functie om het oproepen van Dialog browser om adress op te zoeken en op te slaan
StrExtensie = Right(FileNameSource, 4)
FileNameDestination = FileNameDestination & StrExtensie
FileCopy FileNameSource, FileNameDestination 'kopieren van file naar de hierboven aangewezen plaats met naam
Me.TxTOfferLink.SetFocus
Me.TxTOfferLink.Text = FileNameDestination
Iemand een gedacht ? Hoop dat het duidelijk is
Bedankt