opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
510
hoi helpmijers.

ik zit met een probleem wat me al dagen ergerd.

als ik meerdere photo's opsla in een map, dan moet ik zien wat er in die map zit, nl, de photo's die er al inzitten.
maar dat krijg ik niet te zien.
ik bedoel>> ik zie een foto, ik klik hem aan , dan opslaan als , ik stop hem in een map, pak dan een andere photo , dan weer opslaan als, stop hem idan in de zelfde map dan moet ik eigelijk zien wat er al in die map zit.

maar dat zie ik niet, hoe kan ik dat veranderen zodat ik dat wel zie. het gaat om gewone jpeg en jpg photo's.

als ik op , opslaan als , klik dan krijg ik te zien
>> JPEG (*.jpg) <<

maar ik krijg de inhoud niet te zien.
ik erger mij hier vreselijk aan.
ben in staat om er alles weer opnieuw optezetten.

hoe kan ik dat veranderen.

bvb dank

bert
 
Als je rechts klikt op zo'n foto? Kan je dan niet kiezen voor 'openen met ' ?
 
hoi mumzul.

als ik een photo zie , in dit geval van mars,

dan dubbelklik ik op die foto zodat hij groot wordt, dan opslaan als, stop hem in de daarvoor bestemde map.
mar ik kan niet zien wat er al in zit...


bertr
 
Met welk programma werk je eigenlijk als je die foto's bekijkt en kiest voor opslaan als...?
 
Dus... even kijken of ik het goed begrijp... Als je een foto hebt van Mars, dan sla je die op in de map ( bijvoorbeeld ) planeten. Als je dan op die map planeten klikt opent er niets? Zij de dezelfde extensies van iets anders wél te zien? bv in een heel andere map?
 
Ik heb ook ACDSee, en bij mij doet ie het ook niet. Blijkbaar laat het programma de inhoud van de map gewoon niet zien als je opslaat.

Maar wat is de reden van je 'opslaan als...'? Wil je de foto eigenlijk alleen verplaatsen naar een andere map, maar wil je m eerst zien om te kijken welke het is?? Of wil je de foto een ander formaat meegeven, dus m converteren van jpg naar bmp of zo??

Ik denk dat je in beide gevallen wel gebaat bent bij de Thumbnail functie van WinXP. Ga naar de Windows Verkenner, naar de map waar de foto's staan, en kies voor Beeld -> Miniatuurweergaven. Doet dit voor al je mappen waar foto's in staan en je kunt vantevoren de foto al bekijken.
 
hoi verhoog

ik heb die icoontjes van de fotos altijd gezien.
ik kon precies zien wat erinstond.
heel die map zat vol met jpeg icoontjes.

dan zit erbij jou ook iets fout. die icoontjes moetten te zien zijn.

ik weet niet wat ik fout heb gedaan. maar ze moetten te zien zijn.

strijk die > e < is weg als je hem opslaat, dan krijg je ze wel te zien.


bert
 
Geplaatst door g.vanherk1
....strijk die > e < is weg als je hem opslaat, dan krijg je ze wel te zien...


Nu snap ik er niet veel meer van, is het nu gelukt of niet?? Wat bedoel je met "strijk die e weg"??

En nogmaals, doet de Thumbnail functie van XP het voor je, of is dat geen oplossing?
 
hoi verhoog.


alles werkt weer, ik heb er alles opnieuw opgezet

dus geformateerd.

bedankt voor de moeite.

bert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan