Opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

drentenaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Ik kan plots geen gif bestanden of jpg bestanden meer opslaan als ik dus met rechter muisklik ''oplaan als'' doe dan gaat alles direct in BMP bestand en staat er ook alleen maar BMP bestand er isgeen mogelijkheid om te kiezen tussen jpg of gif.
Ik heb al mijn tijdelijke bestanden geledigd bij schijfopruiming maar het helpt niet weet jij aub een oplossing :confused: :confused: :confused:
Alvast bedankt
groetjes drentenaar

Hoi drentenaar,
Dus als je bij een afbeelding in een webpagina rechts klikt in je browser, dan kan je deze afbeelding alleen maar opslaan als bmp?
Om te kijken of we er achter kunnen komen waar dat in zit, moeten we het probleem versmallen. De vraag van Mik Zjegger is er één van. Ik heb er nog een paar.
  • Met wat voor systeem werkt je computer? Windows? Welke versie?
  • Met welke browser gebeurt het? Met Internet Explorer, met Firefox, met ...? Of: met allemaal?
  • En heb je een link naar een webpagina met een afbeelding die je alleen maar als bmp kan opslaan?
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Ik werk met Windows 7
De plaatjes die ik vroeger in mijn afbeeldingen heb gezet, staan nog allemaal beschreven met jpg.of Gif. maar het zijn de prentjes die ik nu wil opslaan die alleen nog maar beschreven staan of opgeslagen kunnen worden met BMP.
Mijn plaatjes openen kan ik niet , want als ik druk op openen met dan vragen ze eerst wilt u dit bestand openen of opslaan en als ik dan op openen druk gaat het eindelijk open,dat had ik vroeger ook niet ik kon het ineens openen met veel programma's

http://www.animaatjes.nl

hierboven een link naar z'on plaatjes side waar ik al plaatjes heb van opgeslagen , maar ik heb het ook bij google
groetjes Drentenaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan