Best luitjes,
Ik heb een excel sheet waarin ik specifieke ziektekosten, parkeerkosten etc invoer om later aan mijn belasting adviseur te verstrekken voor de belastingaangifte. Ik gebruik Windows 11.
Ik heb in een map "Belastingdienst" staan op mijn D: schijf waarvan het path luidt: D:\Werkmap_Ton\My_docs\Excel-docs\Belastingdienst
In de map belastingdienst heb ik wederom voor elk boekjaar een map aangemaakt. De bestandsnaam van de sheet is "Ziektekosten 2025" Ik wil dat de sheet op een of andere manier voor elk nieuw boekjaar het jaartal van het boekjaar achter de naam "Ziektekosten 2025, Ziektekosten 2026 etc. Maar ook dat de sheet in de juiste map wordt opgeslagen. Dus Ziektekosten 2025 in de map 2025 enz. Het is de bedoeling dat het jaartal wat achter de bestandsnaam komt staan gehaald wordt uit de cel E2 van het het tabblad "Dashboard". Het path voor opslaan van de sheet wordt gehaald uit cel B50 van het tabblad "Param". Ik kom er als leek niet uit. Wie kan me helpen.
Ik heb een excel sheet waarin ik specifieke ziektekosten, parkeerkosten etc invoer om later aan mijn belasting adviseur te verstrekken voor de belastingaangifte. Ik gebruik Windows 11.
Ik heb in een map "Belastingdienst" staan op mijn D: schijf waarvan het path luidt: D:\Werkmap_Ton\My_docs\Excel-docs\Belastingdienst
In de map belastingdienst heb ik wederom voor elk boekjaar een map aangemaakt. De bestandsnaam van de sheet is "Ziektekosten 2025" Ik wil dat de sheet op een of andere manier voor elk nieuw boekjaar het jaartal van het boekjaar achter de naam "Ziektekosten 2025, Ziektekosten 2026 etc. Maar ook dat de sheet in de juiste map wordt opgeslagen. Dus Ziektekosten 2025 in de map 2025 enz. Het is de bedoeling dat het jaartal wat achter de bestandsnaam komt staan gehaald wordt uit de cel E2 van het het tabblad "Dashboard". Het path voor opslaan van de sheet wordt gehaald uit cel B50 van het tabblad "Param". Ik kom er als leek niet uit. Wie kan me helpen.