Opslag mobile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naomi13

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2013
Hallo mensen,

Ik heb een Samsung Galaxy Gio en ik heb een geheugenkaartje erin van 3,70GB.
Op mijn mobile zelf heb ik 181 MB, maar die is 168 van de 181 MB. En ik kan daarom ook niks meer downloaden en dat vind ik niet leuk. op mijn Externe SD-kaart heb ik 424MB van de 3,70 GB. Ik kan niks overzetten naar mijn SD-kaart en als ik dat wil doen, via instellingen--->toepassingen--->toepassingen beheren en dan kiezen wat je wilt overzetten. Meer dan de helft van de apps gebruik ik niet, en die kan ik ook niet verwijderen :-( Ik heb maar 2 dingen op mijn SD-kaart staan 2 van de 100 dingen en meer dan de helft zoals ik al zij, gebruik ik niet.
In de foto's zie je alles......
Foto's opslag mobile 002.jpg
Ik hoor het graag.

Groetjes Naomi de Haan:thumb:

Bijlagen

• Foto's opslag mobile 001.jpg
    Foto's opslag mobile 001.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Je moet de app eerst verwijderen en dan op de SD kaart opnieuw installeren.

Ik kan niet instellen dat ik het op de SD-kaart wil zetten???

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mijn mobile een Samsung Galaxy Ace kan je dat wel aangeven. Ik zal eens kijken waar dat zit.

Ik kan even zo snel niet zien hoe je dat kan doen als je de app al hebt, maar bij installeren van de app kan je aangeven waar je hem hebben wilt. Op je telefoon of SD kaart.

Dus de optie is om die apps eerst te verwijderen, daarna weer te installeren en dan aangeven dat je ze op de SD kaart wilt.

(heb net gekeken bij een al geïnstalleerde app en daar staat zetten naar Sd kaart in het grijs en kan het dus niet activeren)

Laatst bewerkt:
Ik heb een app verwijderd en gekeken of het werkte, maar dat werkte niet. ik kon niet kiezen. :confused:

Misschien heb je hier wat aan, gevonden via Google:

http://www.goeievraag.nl/vraag/elek...estanden-samsung-galaxy-gio-overzetten.340279

Daar staat het een en ander in wat je kan proberen.

in die link staat onder andere dit:

Ervan uitgaande dat je een Android telefoon hebt, kan je misschien het volgende eens proberen:

stap 1: Ga naar ‘Settings’
Stap 2: Ga naar ‘Applications’
Stap 3: Kies ‘Manage applications’
Stap 4: Klik op het tabblad ‘On SD card’
Stap 5: Nu zie je een lijst van je apps met een vink-mogelijkheid rechts ernaast. Klik op een willekeurige app.
Stap 6: Zie de knop ‘Move to SD card’

Het bovenstaande is gebaseerd op een Engelstalige versie. Mocht je een Nederlandse versie hebben, hoef je het alleen even te vertalen. Veel succes ermee!

En hier nog iets leuks: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.app2sd&hl=nl

Dit is een app die app naar SD kaart verplaatst als het mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Ik heb de app gedownload, maar er zijn geen apps die ik kan overplaatsen naar mijn SD-kaart. Misschien kan het gewoon niet bij deze mobile. Ik heb net geprobeerd om een spelletje te downloaden, maar die kon ik WEL verplaatsen. mijn muziek en mijn bestanden ook niet. Ik heb meer dan 20 mappen in 'mijn bestanden' staan, die heb ik allemaal verwijderd, maar nu is een gedeelte van mijn apps ook weg???

Groetjes

Je hebt geen handleiding van je mobiel? En anders zoek je die even op via google.
Muziek en foto's kunnen altijd op je SD kaartje gezet worden. Foto's doe je vanuit je camera instellingen en muziek, ja.....dat weet ik niet, want ik heb geen muziek op mijn mobiel, want dat hoef ik niet. Maar het zou zeker moeten kunnen is mijn mening.

Sommige apps zoals je wellicht al hebt kunnen lezen in een van de linken die ik gaf, kunnen niet verplaatst worden, maar wel apps die niets met je phone te maken hebt. Zoals dat ik NOS.nl op het SD kaartje heb kunnen zetten.
Gewoon even zelf zoeken, want ik denk niet dat iedereen elke mobiel uit zijn hoofd weet hoe het werkt. En anders ga je even naar een winkel van je provider. Als je Vodafone hebt, die helpen graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan