opslag op POKEN usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Een kennis heeft een Poken usb_stick gekocht. Volgens de eigenschappen heeft het ding 1 GB aan opslagruimte.

Normaal wordt hij door hippe mensen gebruikt om snel contacten en zo uit te wisselen van netwerksites als LinkedIn en zo.

De vraag is nu of hij ook als gewone usb stick gebruikt kan worden. In verkenner wordt hij wel weergegeven, maar als ik er iets naar toe kopieer geeft de pc de melding dat de beveiliging er eerst af moet, net als het schuifje van een SD kaart zeg maar, alleen zet zoiets er niet op...

Iemand ervaring met deze gadget?

nee, er staan 3 bestanden op die nodig zijn voor een goede werking; een link naar een website van Poken, iets van een "help" ding waar je niets aan hebt en nog wat, ik heb er heel even naar kunnen kijken middels hulp-op-afstand.

Uit de info op de website kan ik opmaken dat er twee soorten zijn:
9. is there additional storage space on the poken USB stick i can use?

yes, pokenPULSE has additional storage space of 2GB.
pokenSPARK does not have additional storage – it is read-only. a 1GB key is simulated, but in reality the key contains 16KB of memory, and these KB are used to store your pokened contacts and the firmware.

Er zit echter geen boekje of iets bij en er is ook niet bekend welke Poken het zou moeten zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan