opslag outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletje40

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2004
Hallo,

kan iemand mij vertellen waar de binnengekomen mails, in outlook,opgeslagen worden op de pc?is dat op de c-schijf???

Ik moet een pc leegtrekken,maar nu blijkt dat er nog ongeopenede mails in outlook staan,dus die mails en al de geopenden mails moet ik ergens opslaan en later weer terug zetten.

ik hoop dat er iemand een antwoord weet voor dit probleem.alvast bedankt.

groetjes wim

Zoek op *.pst en dan vindt je de database van Outlook. Voor Outlook Express is het *.psx

gewoon het geen wat jij schrijft in de zoekmachine van windows intypen????

Ja, maar vergeet niet in de Verkenner Opties om verborgen bestanden te laten zien. Het zit ergens in je profielmap verstopt.

Het wordt beetje laat…. :D :D
Bij Outlook, klopt, dus: PST. Hier staat alles in (Inbox,Outbox,Adressenboek)
Bij Outlook Express is dat: DBX. Dit zijn dus je verschillende mappen = Inbox.dbx, Outbox.dbx, etc. Bij Outlook Express je mapje van adressen is een: WAB bestand.

Anders open op het internet een Hotmail of Yahoo account. Verzend alles daar.
Na het leeghalen PC + terugzetten = mail je alles terug ;)

haha,bedankt voor zo ver.

ik denk dat het makkelijkst voor mij is om idd een lycos-adres aan te maken,:thumb: :thumb: :thumb:

nu eerst een poosje mn nest in.

trusteeeeeeeeee;)

Graag gedaan! :D :D

Ik denk dat ik ook maar ga slapen. :o
We horen wel als het opgelost is.

Groetjes
Falco

ALLE outlookmappen in 1 klap backuppen (inclusief agenda, to do, en noem maar op........) ?

klik

Ik HEB XP als OS en het draait perfect ! 1 muisklik en je complete Outlook wordt gebackupt naar een door jezelf te kiezen locatie. Met compleet bedoel ik dan ook echt ALLE mappen in Outlook.

(Windows NT / 2000 staat in het rijtje bij Microsoft.....)

Laatst bewerkt:
hoi mensen.

Het probleem isopgelost.

ik heb een account aan gemaakt bij lycos.

maare thanks voor zo ver

Groetjes Wim

Gelukkig! :thumb:

Ik dacht al: dat link van Pasja is goed maar je ging de PC leeghalen dus waar moet dat back-up..

op een CR-R of een CD-RW.............. (je kan ZELF opgeven waar het MS progje de backup naartoe wegschrijft)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan