opslag probleem omnia

Status
Niet open voor verdere reacties.

oommnniiaa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Berichten
1
hallo,

ik wil muziek op mijn omnia zetten maar na 18 nummers is ie al vol.
nou staat er dat ik iets bij file explorer moet veranderen zodat ie het op me kaartje zet inplaats van op me telefoon zelf.
alleen kan ik dat dus niet vinden.
iemand die weet hoe ik dat moet doen?

mvg
 
hallo,

ik wil muziek op mijn omnia zetten maar na 18 nummers is ie al vol.
nou staat er dat ik iets bij file explorer moet veranderen zodat ie het op me kaartje zet inplaats van op me telefoon zelf.
alleen kan ik dat dus niet vinden.
iemand die weet hoe ik dat moet doen?

mvg

Zit er al een kaartje in dan? Ala er een kaartje in zit krijg je vaak de keuze waar de bestanden opgeslagen moeten worden.
Je telefoon geheugen is maar beperkt.
En zijn het wel mp3 bestanden?

Grtz.
 
Samsung Omnia heeft genoeg opslagcapaciteit

Ik sta zelf ook met een vraag op dit forum maar hier weet ik misschien wel het antwoord op :D ...

De Omnia heeft een opslagcapaciteit van 8G dus meer dan voldoende ruimte om muziek/foto's op te zetten. Er hoeft dus niet persé een extra geheugenkaart in zoals een ander hier opmerkte. Er zitten echter wel twee soorten opslag in je Omnia, namelijk op 'mijn apparaat' (en dat is erg beperkt) en 'mijn opslag' (en dat is dus die 8G). Je wil dus dat 'ie muziek in 'mijn opslag' plaatst. Je kan 'mijn opslag' vinden via Verkenner (linksonder zit een knopje 'omhoog') en kijken of je muziek daarin staat. Volgens mij kan je wanneer je je muziek van de computer naar je laptop overzet, kiezen in welk mapje het sleept.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Misschien niet de meest duidelijke uitleg (ik ben zelf ook nog aan het uitvogelen hoe alles precies werkt) maar het is wel de juiste richting op.

Succes ermee!

Groeten Lonneke
 
SPB software word niet geinstaleerd op omnia ?

ik heb sinds 2 maand een samsung omnia en heb nagenoeg meteen na aanschaf SPB software geinstaleerd.
echter deze werkte niet helemaal goed.
dus probeerde ik deze opnieuw te instaleren
( uiteraard na alle SPB software totaal te hebben verwijderd )
het probleem : ik kan SPB software niet meer her-instaleren -
ook niet na een HARD reset

waar kan dit aan liggen ?

vr.gr.

F.Scholten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan